Saturday 21 February 2009

Uhvatilo me u ledjima

Ovo mi je najgore, uhvatilo me u ledjima, osjecam se napet. Da barem znam sta mi je, pa da se ponasam u skladu. Tupa bol sa obje strane, ispod rebara, koja pod pritiskom ruke prestaje biti tupa, u neizdrzivu, pretvara se. Oci iskacu. Ja to figurativno.
Ako ko zna, sta bi moglo biti, slusam. Masaza ne pomaze. Cak sam i tigrovu mast uzeo, kontam, to su kod na koristili, garant neotkirivenu iscjeljiteljsku moc krije u sebi. Nista...
Mada, relativno sam zdrav, generalno, dobro se osjecam. Postedjen virusnih bolesti, nemam prehladu, gripu, iako sezona je u jeku. Ali, ipak nesto me mora napasti. Pored ove nelagode ledjne, imam malu noznu infekciju. Tacnije, na desnom tabanu nekakvi mi plikovi iskocili, ne boli, ali smeta. Upala blaga. Imam i zuljeve, ali to je sto masem nogama ko vjetrenjacma, a slabo ih dizem. Vi zaboravili, dio borilacke vjestine sam.
I dalje idem, dva puta sedmicno, na brazilski fitness, poznat pod imenom-Capoeira. Kontam, da nisam tamo zaradio ovu noznu infekciju, jer se bosi po parketu ganjamo. Takodjer, i ova ledja sto me muce, jesam li sta istegnuo, a da nisam svjestan? Neki misic, pogresan potez, nedovoljno zagrijan, slabo razgiban. Hajd, budi ti sad pametan.

Ovo ispada ko zdravstveni karton, ali, sta drugo da pisem kad nista od znacaja nema.
Obama prosli cetvrtak bio u zvanicnoj posjeti Kanadi, u Vancouveru gang-pucnjave na sve strane, olimpijsko selo je u izgradnji, snijega nema, februar je topao, u firmama otpustanja su u toku, kazu, recesija, zajebano je.
Slabo citam, filmove ne gledam, na netu visim stalno, dusa mi se nakrkati poslije 9 sati navecer, zenu nerviram konstantno. Sta bi od onih mojih rezolucija novogodisnjih?

No comments: