Saturday 9 March 2013

Mart je polovina prva

Sutra se vrijeme mjenja. Ne mislim na metereolosku prognozu vec ono zimsko/ljetno racunanje, kad ne znas kako da pomjeris sat , jal  unaprijed, jal unazad. Znam samo da cu biti zbunjen ko kokos bez glave naredna dva dana dok mi se mozak ne adaptira i pocne racunat po novom.

Mart je na polovini i vecih desavanja nema izuzev sto mi je bolja polovina oficijelno u privatnim vodama (dala otkaz u firmi) tako da ce se nas kucni budzet (i planovi za odmor) malo stanjiti do doglednog vremena. Ali, tako to valjda ide u zivotu. Ko ne riskira ne moze niti da se nada promjeni na bolje.
Sinoc je bio 8-mi Mart, i bez obzira kako mi taj praznik pateticno zvuci (gori je samo St.Valentine) svim zenama u firmi , koje su naseg ili istocno-evropskog porijekla, iskreno i bez patetike sam cestitao Dan zena. I svima je bilo vise nego drago. Nekako se u meni sastavila balkanska otvorenost, Roza Luksemburg i Dalai Lama, zasijao sam u svojim ocima i ocima zena. Toliko o praznicima.

Na televiziji se vrti film Black Swan. Ne pratim ga, samo povremeno bacim pogled. Ne odgovara mi, tezak je, sve te neke halucinacije, metamoforze, mada je glavna glumica, Natalie Portman, usitinu dobra. Jednostavno, takav mi period dodje, u skladu sa vremenom, kisno i bez sunca. Nemam potrebu za teze filmove.
Ali, zato nastavljam sa svojim serijama iz , bratske nam i nesvrstane drzave , Danske.  Zavrsio sam dvije sezone Borgen , politicke spletke i ljubavne drame, pravile su mi drustvo u vecernje sate. Sinoc sam zapoceo da gledam Den Som Draeber (Those Who Kill), jos jedna psiho-krimi serija. I kako vec dva mjeseca vrtim razlicite serije iz Danske, svi ti glumci su mi se izmjesali u glavi, tako da vise ne znam gdje sam kojeg gledao i koju ulogu sada ima. Je li negativac ili pozitivna strana ?

No comments: