Wednesday 29 May 2013

Trilogy

Mjesec je maj na kraju svom, sunca nema, kisa ne prolazi. Ako pocnem da pisem zgadit cu se samom sebi, a opet, moram nesto da kazem, tek toliko, da budem u eteru i rijecima pozdravim ljude , znane i neznane, koji mozda ponekad navrate. Ali, fakat, od ovog vremena mozes samo pobudalit. Ne zato sto je kisa, vec sto je kraj maja, a vrijeme nikako da se stabilizuje, proljepsa, otopli, na kasno proljece da podsjeti. Enough said.

Sve mi je mrsko i teskim se cini. Nedostaje mi pokret, fizicka aktivnost, energija sto tijelu godi. Nezainteresovano gledam umagljena stakla balkonskih vrata, otisak necije ruke jasno se vidi.  Promatram objesene kapi na ogradi sto ce nestati , vjerovatno, kada i kisa prestane. Slusam prigusen zvuk automobilskih guma po vlaznom asfaltu , karakteristican je.
Nastavljam da surfam netom u potrazi za nordijskim serijama i ostalim skandinavskim vratolomijama. Nalazim svedsku trilogiju, ekranizacija romana,  The Girl with the Dragon Tattoo. Cuo sam za americku/holivudsku verziju i zato me nije privukla prije. Iskreno, nisam ni znao da postoji svedska verzija, uglavnom, odgledao sam citavu trilogiju tetovirane djevojke teske naravi i jos teze proslosti.
Sjela mi je. Mislim, trilogija filmska, da do zabune doslo ne bi. Nije neki artisticki domet, ali, u zanru u kojem je uredjana, vise nego dobra je. Glumica glavna, zanimljiva je.

Ne znam sta cu veceras gledat. Ako nista, ruzno , vlazno vrijeme bez zraka svjetlosti dobro dodje da se covjek ugnijezdi u kauc i surfa netom u potrazi za filmom. Mozda naletim nesto sa spanskog govornog podrucja. Malo da se odmorim od germaskog jezika i modernh vikinga. Ne znam. Vjerovatno gdje me znatizelja zaustavi ili kratak video klip sto bi rekli umni ljudi, trailer, paznju privuce.
Kisa ne prestaje...





No comments: