Wednesday 27 December 2006

Licnost Godine 2006...

To si ti koji citas; to sam ja koji pisem; to si ti koji pises; to sam ja koji citam. To smo mi. Internet korisnici.

Da, da, to smo mi. I vec smo izabrani. Niko drugi nego politicki magazin "Time" dodijeli nam ovu laskavu titulu. Mi smo ti, kreatori novog informatickog doba. Doba u kome ti , kao pojedinac, imas sansu da kazes, da napises, da budes procitan, saslusan, primjecen ili ne...

Da li je uistinu tako? Uzimam sebe kao primjer. Koliko sam vremena proveo online u godini koja nas napusta? Blogovi, internet dnevnici, raznorazni forumi, YouTube, Wikipedia, MySpace...neki novi svijet, masivni socijalni eksperiment, nevidljivi organizam koji raste... Da li je sve ovo gubitak vremena? Ili nije...

Postavljam si pitanje. Gdje su granice? Koliko mozes reci, a koliko ne? Sta podijeliti, a sta zadrzati? Koliko vremena provesti? I opet se vracamo sebi. Ti si taj koji odlucuje kad si OFF, a kad ON...line. Ti si internet korisnik. Licnost godine 2006...

2 comments:

Gaia said...

Nek bude sa srecom, kako blogu jednog sretnog djeteta i dolikuje... Uvijek mi je zadovoljstvo kad u favorites mogu da dodam nesto pozitivno i drago i interesantno, nesto sto ce uciniti kvalitetnim dio vremena provedenog na netu.

I hvala ti, jos nikad nisam bila licnost godine :) I feel special.

Merima said...

E neka si nam se bas vratio u ove virtualne hodnike i sobicke.
C U around.