Thursday 11 January 2007

Retro...

Evo, zivimo u vrijeme invazije YouTube video klipova, malo pa malo, nadjem neki spot koji me vrati u osamdesete i podsjeti na pocetak MTV-ja.
Doba kad su se poceli pojavljivati bendovi koji su vise fokusirani bili na izgled, imidz, nego na muziku samu. Nista cudno. Samo su pametno iskoristili datu mogucnost koju im je pruzao MTV. Prvo, biti zapazen, a ako je muzika dobra, jos bolje.
Medjutim, bilo je i usitinu dobrih spotova, odlicno reziranih i nadasve zanimljivih bendova.
Jedan meni drag je New Order. Nastali iz pepela Joy Division, muzicki i tematski totalno razliciti, New Order su postavili kamen temeljac alternativnog elektro popa. Dobre pjesme, originalni spotovi. Negdje sam citao da za ovaj video kostime je kreirao, sam Jean Paul Gaultier. Pogledajte...http://www.youtube.com/watch?v=xGQVWnY4pLU

No comments: