Thursday 5 April 2007

Uskrs

Sad bi ja kao trebao da pisem o znacenju Uskrsa, njegovo porijeklo, kakvi su obicaji, sto se jaja farbaju, a sto tucaju... itd. Evo, sve nesto cekam. Sav sam spisateljski napet, samo sto mi prste ne polete po tastaturi...koliko mi znaci.
Slobodan sam. Zahvaljujuci drzavnom prazniku Uskrsu, naredna cetiri dana ne radim. I da hoce biti Uskrs svaki mjesec barem jednom, knjizevne salve bi pisao o njemu. Sta da kazem, drago mi, ne radi se.
Nego, odoh ja sutra prema bliskim i susjednim mi drzavama Amerike. Portland; Oregon. U auto, pa uz obalu pacifika. To je ono sto volim na ovom kontinentu. Prostranost. Priroda. Daje samo malo vise slobodnog vremena, putovao bih uz duz i poprijeko. Nesto kao moderni Jack Kerouac.
A mog'o sam jaja ofarbat'...

8 comments:

Anonymous said...

Sretan long weekend obitelji Sretnodjetic!
HHovici

sretno dijete said...

Hvala i tebi isto...
Hoce l' biti farbanja jaja...!?

Anonymous said...

Nego sta! ja kad zaredam farbat...to vise ni rodjena majka ne prepozna :)

sretno dijete said...

Ja ih vala ne farbam...

Merima said...

Ko kad ne moras - vjeste ruke zenice su tu za takve stvari!:D

Lijepo se zabavite, i ugodan praznik.

sretno dijete said...

Mi se sinoc vratili...
Pratila nas kisa (a sta ce drugo), ali ni to nije moglo umanjiti ljepotu obale sjevernog pacifika...Oregona...Washingtona...

Anonymous said...

Mog'o si vala i slikat ta jaja pa ovdje na blog okacit :-))))

Poz.

sretno dijete said...

Aman ovih zena , zapele za jaja, nikako da ih puste...Okaci ih, ofarabaj ih, potucaj ih... A Uskrs odavno pros'o...

Pozdrav i tebi 'tico Tenesija...