Wednesday 11 April 2007

Portland

Eto, ja se vratio sa malog odmora. Portland mi lici na Vancouver. Svidja mi se. Ima nekakav , laid back attitude, ima sarm, megapolis nije, a opet grad je. Ne gubis se u beskonacnim predgradjima, spavaonicama bez smisla i sadrzaja. Volim grad gdje mogu da prohodam, istrazujem, gledam, sjednem, u kafi da uzivam, odmorim, ponovo krenem...Portland je takav.
Udaljen je sest sati lagane voznje od Vancouvera. Prodjes saobracajni haos Seattlea, napustas drzavu Washington, ulazis u Oregon. Smjesten je odmah na pocetku, na obalama dviju rijeka. Ima istu klimu kao Vancouver; vecinom pada kisa. Muce ga slicni problemi; beskucnistvo i droga. Mogli su se pobratimiti...
E, da, u Portlandu nema taksi na kupljenu robu. Nesto kao naucna fantastika za nas iz Vancouvera. Portlande, vratit cu se tebi...

2 comments:

Anonymous said...

Uh, kud ti ne rekoh da mi kupis pelena :) kakav je Seattle? Uvijek sam zeljela otici tamo. Zbog muzike, valjda. Isto kao i u Maine...zbog Stephen Kinga i njegovih opisa.
HH

sretno dijete said...

Zena sebi nakupovala cigara, a da smo barem neko bure imali, benzinom bi ga do vrha napunili...

Prolazili smo kroz Seattle, ali ne i silazili sa autoputa u downtown. Saobracajne guzve su uzasne, a ja se u njima i ne snalazim bas...zovite me zivco.

Inace, Seattle se mocan cini...