Friday 13 April 2007

Fridat the 13th

Danas je petak 13-ti. Kazu, los datum. Ne valja se zezat, igrat, budalasat, sudbinu izazivat. Moze ti se nesto ruzno desiti. Je li se vama ikad ista desilo na ovaj datum? Meni, nista. Suti, pomjeri se s mjesta, tihi glas progovara odnekud.
Znate kako se kaze strah od petka 13-tog (da, da i to su izmislili) ? Paraskavedekatriaphobia. Istina. Wikipedije mi. Ja se vec usr'o izgovarajuci, mogu mislit kako je tek bilo onom ko izmisli ovu rijec.
Fakat, odakle vjerovanje da je petak 13-ti, zlosretan dan. Odoh ja malo prelistat Wikipediju. Ma nema, ona je meni Tito. Ako ne znam, odem k njoj. Sto Wiki kaze, u mermeru istine je upisano.
Juda dos'o na veceru 13-tog, i to zadnji, Isusa razapeli na petak, Templari, tajnoviti vitezovi, uhapseni i pogubljeni na ovaj dan, Eva dala jabuku Adamu (e, mora da je ovo garant)...itd...itd. Vala nista konkretno. Sve neka nagadjanja. Samo nek' legenda traje.
Elem, danas je meni petak ko i svaki drugi. Zavrsetak radne sedmice i odlazak(izlazak) na veceru. Osim kise, nista drugo ne ocekujem...

No comments: