Thursday 26 April 2007

Kruna

Sinoc sam morao kod zubara. Klima mi se kruna iliti navlaka, na jednom od prednjih zuba. Rekoh sebi, preventive radi, zakazi pregled. Dodjoh ja kod zubara, pruzam se na stolicu duzinom cijelom. Ona gleda, pipa, mase glavom u negodovanju.
"Problem je sto nije dovoljno labava da je skinem. Bojim da ne povrijedim nerv i krunu do nje", rijeci su njene.
"Pa, sta cemo sad?"
"Nista, moramo cekati dok sama ne spadne"
"Znaci, hodat cu sa klimavom krunom na zubu?"
"Nazalost"
"Dobro, a sta ako se desi da ne osjetim...ne znam...mogu je progutati...biti na WC-u...pa i tog belaja?"
"Malo jeste neugodno, ali ako dodje to toga , slobodno je izvadite iz stolice i donesite nama".

Drugim rijecima, iscupaj krunu iz solje klozetske i mi cemo ti ponovo u usta vratiti?! Ja objasnjenja i govana.
Gledam ja zubarku, pipam jezikom krunu, crven sam u licu od muke, tresem se ko puding. Ne znam koga bih prije razvalio, nju ili krunu.
I sad cu ja hodat sa labavom krunom (iliti navlakom) u ustima i pazit da ne zagrizem nista, pazit da se ne nasmijem presiroko, pazit ovo, pazit na ono, dok ona sama sa zuba ne ispadne? Stomatologijo, nauko si cudna.

2 comments:

Unknown said...

jbg
cudno je to kako svi mrze zubare, do dana dansnjeg nisam sreo osobu kojoj je lagodno da otvori usta sto vise, moze, tj razjapi celjusti :), i pusti nekoga da cacka nekim morbidnim spravama.
Najgore je kada uradi bas to sto su uradli tebi, kada krene da kucka po zubima i klati ih, kao da hoce da ih povadi sve.

uh

btw
dobre su ti price

sretno dijete said...

Nista...sad samo pipam krunu i molim boga da je ne progutam...