Monday 30 April 2007

Pitanje dana

Gdje cete za Prvi maj ?

Jeste li vec negdje otisli ili se spremate? Pogadjam, oni koji imaju i do Jadrana se spuste, oni koji imaju manje, za ice i pice, uvijek se nadje . Vazda tako bilo. Prvi je maj. Jedan on najljepsih praznika, vrijeme kada sve probehara, kada dodju topliji dani, kada se sastavi par neradnih dana, kada se skupi drustvo, uz gajbe piva, suplju pricu, pjesmu i miris rostilja.
Nema takvog praznika ovdje. Samo stidljivo pominjanje na vijestima, nesto u fazonu, cestitamo medjunarodni praznik rada, i to bi bilo sve. Nema rostiljanja, nema zajebancije. Neki drugi praznici se slave. Sutra se radi...

4 comments:

Unknown said...

U MP3, eto gdje cu hahahahaha
Radim, crncim....ko mi je kriv. A mogla sam lijepo u Bosni sada pored kakve rjecice, jagnje na raznju, a djecica trckaraju okolo i psuju jedni drugima mater, a ja pjevam "coban tjera ovcice"...a umjesto toga, ja hamalim punih 8 sati, slusam Korn, Incubus i Breaking Benjamin i cekam kad ce Memorial Day pa da onda vidim cija majka crnu vunu, pored rijeke, prede hahahahaha

sretno dijete said...

Tebi treba petak ko sto gledam...
Vala izdrzat' jos tri dana...

Unknown said...

Sta da ti pricam, kad sve znas hahahaha

sretno dijete said...

Napravi se da je veceras petak...ha ja