Wednesday 20 June 2007

Stan

Kupio sam stan. Vec duze vrijeme trazimo nesto sto se poklapa sa nasim zeljama i finansijskim mogucnostima, ali u Vancouveru, jednom od najskupljih gradova svijeta, uci u house market malo je teze. Cijene nekretnina/real estate su outrageous (kako se na nasem kaze?). Samo sto jos nisu poceli zrak koji dises da naplacuju. Drugim rijecima, onaj ko ima kucu/stan, njemu lijepo, ko nema tesko da ce i imati. Jesam li sta pojasnio, priblizio? Nisam. Ustvari, mozes si nesto i solidno kupiti, ali onda selis u beskonacna predgradja (citaj-spavaonice), daleko od Vancouvera i dnevno provedes ko zna koliko sati za volanom, u guzvi, nervozan...
Da ne davim. Sva ova trazenja neceg dostupnog, nabili su mi pritisak i frustracije (ionako sam vec manicni-depresivac) te bi osjecaj da imam nesto svoje barem malo me vratio u kolosijek normalnog zivota. Tako da sada trebamo sa bankom pregovarati, mortgage, interest rate... davno sam prestao da osjecam stres, sada je zemljotres. Dobro je da jos cir nisam zaradio...

Stan je dobar, velicina koju smo trazili, lokacija takodjer...Na veliku radost moje zene zahtjeva male renovacije. Sto ce reci, narednih mjeseci slusati cu milozvucni glas u mene mi drage :"...mogli smo pregraditi ovaj dio sobe; harmonika vrata...prvo cemo zidove ofarbati u bijelo, kasnije cemo razmisliti...tepih nikako, samo parket...kuhinja nije losa, ali IKEA-i ima dobar izbor...znas ona stalaza, ma znas ona, mogla bi komotno na ovaj zid...prozori nisu losi, ali u home depot...". U redu, slazem se, renoviraj, al' hoce l' biti vremena da se "poninamo" malo...
I tako, vala se sad s bankom ganjat'. Vidi mi pogleda, vidi mi pogleda...

12 comments:

Anonymous said...

Hej s-di :) ... pogled ti je za pohvalu, dobro ti ono lake u daljini, mogu zamisliti kako ce biti ljepo kad malo zahladni, pa mraz bude :) ... Cestitam na kupovini i sretno bilo u novom domu ... a jel' to ima veze sa kupovinom bicikla? Odoh zvati cojka da idemo po bicikl odmah, mozda i stan kakav naleti :) ... a kako se na nasem kaze outrageous??? pa u PM, kako bi drugacije ;)

mi sMo ovo, malo se progovorilo :)))

Anonymous said...

Mashala, nek vam je sa srecom. Lijep pogled...Bas se radujem, u vase ime.

sretno dijete said...

Generacijo...pa gdje si ti, moja ti...
Zar ja moram stan da kupim da ti malo progovoris...ccc
Odi vam, zagrlim...

sretno dijete said...

Progovorila sMO...

Nama da ti sapnem...ono nije lake nego obala okeana pacifickog...
Svake godine,pocetkom augusta, ovdje ima njaki vatromet/fireworks...
Tvoje je da kupis avionsku, moje je da napravim meze...

Anonymous said...

ts ts ts toliki put da prevalim :D i meze je citava ponuda aaaahhhhh pa tek to je outrageous

'vako treba: slatko+voda+kafa, meze, rostilj+salata, desert, kafa :)

aaaa pacifik se gleda, ma jos bolje od lejka

progovorisMo ;)

sretno dijete said...

NastavisMO...

To ja vise figurativno...ne znam kako da te namamim da dodjes...rekoh, da pocnem od hrane... za kasnije, lako cemo...
Zdjelica houmusa, malo dobrog hljeba , pogled na okean i mocne planine...

Aleksandar said...

E pa cestitam, stvarno lepa vest. Lokacija? Cena? Strata fee?

sretno dijete said...

Pozdrav Alexe Makedonski...

Lokacija: Burnaby Heights(Boundary &Hastings)
Cena:Sitnica
Strata Fee: $240

Btw, kako beba napreduje...

Anonymous said...

Dragim komsijama sretno svijanje ljubavnog gnijezda zeli komsinica Serafina Hopic iz Donjeg Zovika kraj Brckaog uz pjesmu:

http://www.youtube.com/watch?v=hFCNqDTzgrQ


p.s. prijateljski savjet: ako planirate imat djece u tom stanu, planirajte i tepih. Ni ja ga ne volim, heboga patak, al nas je sacuvo od sljiva po nogama i drugdje!

sretno dijete said...

Hvala komsinica, hvala...

P.S Kakav ba tepih....Lineoleum zakon, bolje klizi...

Merima said...

Cestitke i od mene! :-) Bas lijepa novina. Zelim vam mnoge prisne i lijepe momente u njemu (renovations included).


Sto se tice klizanja - hej, ako vec volis akrobacije, a sta mislis da izmislimo papuce s tockicima, hahaha.

sretno dijete said...

Hvala Merima...
Vec smo sinoc zaglavili u Home Depot...seliti cemo se vjerovatno za dva mjeseca.
Bamboo laminate, to je nasa meta, "klizati" se na njemu jos ovoga ljeta...