Friday 29 June 2007

Lipanj

Mjesec Juni,u krajevima mojim, blizi se kraju. Suncanih dana ni iz glave. Jedan od najgorih sto pamtim. Sastavilo par lijepih dana i to je sve. Vecinom oblacno, sitna kisa, poneka stidljiva zraka sunca. Vrijeme se promijeni deset puta na dan. Ili sto bi Nadrealisti rekli:"...ja vremena i govana..."
Jos oni ovdje imaju frazu,"June is bike month", satro da ljude pokrenu iz zimsko-proljetnog mrtvila, da ih malo fizicki aktiviraju, na ulice i prirodu izvedu...Ima raje, tjera bicikle, osjeca se zivost, ali nije to to. Meni je vala mrsko, a novi bicikl maksuz kupi. Nema sunca dovoljno...
Okrecem stranice interneta; Europa gori. Nesnosne vrucine, zega, sumski pozari, terometri idu prema gore, jedva se dise, ljudi umiru... kataklizma. Sad je u fazonu da sve klimatske promjene u svijetu, sve sto odskace od normalnog, lakonski prihvatis, i tiho prozboris...globalno zagrijavanje. Ajd, onda reci cu i ja:...globalno zagrijavanje..."
Al' sto je kod mene hladno za ovo doba godine? Aman, kasnim za Europom...

No comments: