Thursday 14 June 2007

Planet Earth

Nedavno sam skinuo s neta , britansku dokumentarnu seriju(BBC), Planet Earth. Kao covjek koji je odrastao na Opstanku i onom ludom biologu (Bellamy), ovaj serijal je pogodak u sridu.
Sadrzi 11 epizoda , a nacin na koji je snimljen, prosto zadivljuje. Postoje snimci rijetkih zivotinja i njihovog nacina prezivljavanja, prvi put uhvacenih okom kamere . Grandiozni kadrovi, muzika koja prati sliku, slow motion kada treba...vrhunska rezija.
E, sad, meni je uvijek bilo smijesno, gled'o u crtanom, kako slonovi idu u koloni i kad prvi stane, svi se zabiju jedan drugom u guzicu, ali oni su uistinu takvi. Sega ziva.

Ali, ovo se mora pogledati. Nikad prije nisam vidio. Na Novoj Gvineji ima , ne znam ni sam koliko stotina tzv. rajskih ptica, i sve se razlikuju u izgledu, narocito ponasanju. Ova ovdje izvodi citav ritual, od ciscenja teritorija, to tjelesne transformacije sve u svrhu da namami zenku. Sto bi rekli u krajevima mojim...amazing.
http://www.youtube.com/watch?v=P85LoHftEKs&mode=related&search=

2 comments:

Retka Zverka said...

Čitajući tvoje postove koji pričaju o oživljenim uspomenama iz detinjstva, mladosti, muzici, filmovima, putovanjima, vremenskim i atmosferskim (ne)prilikama, crticama iz privatnog života... kada sam naletela na ovaj post palo mi je na pamet da bi ti možda bilo interesantno da pogledaš (a ima dosta toga da se gleda) odličan serijal o Rusiji koji je napravio Jonathan Dimbleby (sa ekipom). Za mene je bilo otkriće to što na nenametljiv način prilazi ljudima (i dešavanjima) i iako je on "glavni" nekako ostaje neistaknut, a opet poentira, i nemaš osećaj da te guši. Sem toga, dotakao je i mnoge teme koje obično putopisci ne dotiču. Ima lucidne komentare i opažanja. English humor. Toplo preporučujem. :)

Russia: A Journey with Jonathan Dimbleby

P. S. Doduše, možda si već imao prilike da pogledaš. :)

sretno dijete said...

Hvala ze preporuku, prolazak blogom i komentare sto ostavljas. Moj osmijeh sirok je...:).
Cuo sam za njega, gledao neke epizode, ali Rusiju nisam. Bez pretjerivanja, Britanci imaju najbolje uradjene dokumentarce. Kao sto sama kazes, neusiljeno,a ustavri vise nego profesionalno, sa dozom karakteristicnog pajtonovskog humora.
Takodjer na Discovery/Lonely Planet, ima momak imenom Ian Wright, mada ga vec duze vrijeme ne vidjam, simpatican zna da bude:)

pozdrav iz, kisom okupanog, Vancouvera
SD