Friday 15 June 2007

Planet Earth...II

Joj, jesu one cimpanze majmuni. Sinoc gledam Planet Earth, epizoda o dzuglama, i sad cimpanze su podijeljene po rivalskim grupama, svaka zna i cuva svoj teritorij, ali voli napast tudji. Nije ni cudo, kad imaju skoro identican DNA sastav kao i ljudi .
Dobro, sto napadaju i sto urlaju i sto udaraju, ali sto moraju jest' protivnika. Tu sam se iznenadio, da ne kazem zgadio, nisam znao, ustvari znam da su cimpanze mesozderi (jedu i biljke), ali sam kont'o da love druge sumske zivotinje. Gdje ce svoju vrstu ubijati i u slast jesti...ccc
http://www.youtube.com/watch?v=ISWCRxPCZl8.

4 comments:

Anonymous said...

Uuuuuuu SD, bas sam se obradovala kada sam vidjela ove komentare!!!! Veliki sam ljubitelj Attenborough-a (hahahaha nadam se da neko slovo nisam 'poziciono-samokreirala' kao sto upravo kreirah novu bosansku rijec :):)).
Imam njegovih trinaest serija "Life on Earth", kao i istoimenu knjigu. Knjiga mi je posebno interesantna jer imam prvo US izdanje (1980), a prosle godine sam nabavila poseban materijal koji prati knjigu iz danasnje perspektive. Frapantno je da gotovo tri decenije poslije, i uz nevjerovatnu tehnolosko - tehnicku razliku u napretku, njegove teorije imaju minimalna odstupanja. U biti ne i same teorije, vise pronalasci koji su se kasnije desili.
Posto pratim njegov rad, procitala sam da '08. treba da izda novi serijal i vjeruj da ne mogu da docekam. Zove se Life in Cold Blood, a dio koji mene zanima je o amfibijama. Iskreno se nadam da cu naci sugovornika u tebi, hahahahaha da malo prestanem tusiti cojka, bolje da tusim necijeg tudjeg cojka. :):) Sala mala.

sretno dijete said...

Nisam toliko upoznat sa radom Attenborugh-a(nadam se da nisam neko slovo"poziciono-samokreirao", samo prepisujem od tebe...op.a) ali svaka serija o zivotinjama, prirodi, uopste zivotu na zemlji, privlaci mi paznju. Sta cu kad sam/smo generacija Opstanka. Znas onu spicu kad se konjanik vrti...to se pamti.
Nacin na koji je uradjena ova serija, fascinanatan je, sa tehnoloske i naucne strane...uzivam gledajuci

P.S Ma jesi l' vidjela kako cimpanze svog smazase...kazu, treba im proteina...e jebi ga sad

Merima said...

A monkey sprang down from a tree

A monkey sprand down from a tree,
And angrily cursed Charles D.
"I hold with the Bible,"
He cried. "It's a libel
That man is descended from me!"

Laurence Perrine

;-)

http://www.janegoodall.org/chimp_central/chimpanzees/behavior/hunting.asp

sretno dijete said...

Znas da je Tarzanova Cheeta jos ziva...75 joj je godina...eno je Hollywoodu, ali filmove je davno prestala da snima...

Meni zao onog malog sto su pojeli...narator kaze da jos nije otkriven pravi razlog zasto to cine... da ponekad ubijaju jedan druge i jedu u slast...