Saturday 7 July 2007

07.07.07

Kazu, najsretniji je dan u desetljecu. U carsiji mojoj, Kinezi godinu dana unaprijed rezervisali ovaj datum za vjencanja i ostala slavlja. Sve je prebukirano. Nista oni slucaju ne prepustaju.
Meni i nije bas sretan. Subota je, radna, umorio sam se. Izasao sam iz kupatila, parama omamljen sam, pusim se. Palim TV-e, prebacujem na kanal sa muzikom, gledam koncert uzivo.
Live Earth. The Giants stadium. New York. Podig'o Al Gore muzicku raju, ajmo malo svirke za spas zemlje, klime...
Na sceni su The Police. Message in the Bottle. Ili sto bi moja virtualna jaranica , H_H, rekla:"...mensecini bato...". Najezio sam se. Lijepo ih je vidjeti na sceni. Ostarjele. Sting izgleda pravo dobro. Godina mu je pedeset, mozda i vise. Prica se da se tantricki seksa. U Hindu tradiciji. More satima. Aman je do toga. Masala.
Udara on po basu. Bubnjar mlati cinele. Poznate note odlaze u eter, prepoznatiljivi rifovi plivaju stadionom...Raja se zari i pali.

"...I hope that someone gets my..."

4 comments:

Anonymous said...

U Indjiji (mesto kraj Beograda), na pola puta izmedju BG i NS.
Koncert Peppers-a, 80000 srecnih dusa, 5 video bimova, ogroman stage, pomisio bi covek spektakl.
Medjutim, koncert je bio potpuno otaljana tezga od strane pomenutog benda. Organizacija koncerta takodje katastrofalna. Najgori koncert koji sam gledao u svom zivotu.
Nikad vise RHCP.
Pozdrav, Koja

sretno dijete said...

Pozdrav Koja...

Citao sam o koncertu RHCP u Indjiji(Sreeem, Sreeem, Sreeem, lepo je zivet u njeeeem...)
Kazu da je gitarista(Frusciante) bio bolestan. To je ko biva razlog sto su tezgaroski odsvirali, bez adrenalina...

Ajd, barem si se puterica nagled'o...

Anonymous said...

Cuj, koncert Pepersa u Indjiji....to k'o da su rekli koncert Stones-a u Rahicima kod Kalesije...hahahahahaha

Eeeejjj Police, pa zar je Sting bas toliko ostario....znaci da sam i ja, yebote hahahaha

BTW, very happy birthday.

sretno dijete said...

Vozdra Anna...

Cuj joj price, ne valja joj Indjija...cccc
Najbolji koncerti su uvijek bili u malim mjestima...
Ilirska Bistrica u Sloveniji, vazda indie bendova gostovalo...
Legendarna pjesma Deep Purple, "Smoke on the Water"(bukvar za svakog ko pocinje svirati gitaru...op.a) nastade u malom svicarskom mjestu, Montreaux, kad je prije njih svirao ludi Zappa, pa zapalio salu, a citavu mjesto otislo u pepeo i dim i jezero sa njim...

Btw, hvala za rodjendansku cestitku...