Wednesday 11 July 2007

Heat Wave

Iliti na nasem:"...ubi vrucina...". Dosao toplotni udar i u krajeve moje. Danas je bilo pakleno, otisla ziva preko stepeni 35 (jos uvijek je), a za naredne dane najavljuju slicne temperature. Vruce je, vruce...
Ali, neka. Neka gori, neka sunce przi, neka toplo/vruce vrijeme traje, u gacama sam , ispred televizora, air-conditioning me po ledjima miluje, ugodno mi je... Cekam godinu dana na dva, tri mjeseca ljeta, koji i nije vise ono sto je bilo, nego kako se priroda smiluje, zato se ne bunim, neka sunca, neka topline. Sto bi rekao Paulie Walnuts...purgatory...cistiliste...stanica prije pakla.

Bas citam kako se ljudi bore protiv vrucine u raznim krajevima svijeta. U vecini arapskih zemalja, narocito u Maroku piju sto vreliji, zasladjeni caj od minta. U Indiji, pokrajina Rajastan, rasturaju ljutim zacinima. Ko teorija biva, uskladis unutarnju temperaturu sa vanjskom, pronadjes balans, lijepo ti...Nesto bas i nisam za tu opciju, vise mi sjeda hladan pivkan. Odi Lasko izvedi me iz purgatorija, pokazi mi iskupljenja, rashladi me...
E, jesam se vala sav zalijepio. Dzaba ovaj fen sto klizi po bubrezima. Da smirim jednog zlatoroga, pa na tusiranje...

No comments: