Friday 6 July 2007

Night Guard

Dodjoh od zubara. Jos me sve boli. Taman pomislim, rijesio sam se muke s krunom, sad moram nekakav night guard nositi, sve u svrhu otkrivanja sto nije u redu sa mojim krunama/navlakama. Nisu sigurni zasto kruna spada. Pretpostavka moje zubarke je da grajndiram/skrgucem zubima dok spavam, samim time uzrokujem nezeljeni pritisak na krunu i ona pocinje labava da bude. Obozavam pretpostavke. Btw, je 'l Semke jos ganja piramide po Bosni? Il' pretpostavlja...
Danas su mi celjust razvaljivali ko da me Gestapo pregledava. Stavljali nekakvo zeljezno zubalo, uzimali otisak, skoro sam se ugusio. Razvukli mi donju vilicu ko da je ladica, a ne dio moga tijela. Ja se naginjem, zubi su mi stisnuti, pokusavam da disem, zeljezo me davi, zubarka nesto vice...joj, muke.
A napolju lijepo. Ljeto . Sinoc bio na bickilu, zaletio se ko sivonja, mogu ja, sunce, sloboda...danas me guzni misici rasturaju. Celjust necu ni da spominjem. Zato pisem, da ne treba da govorim.

No comments: