Wednesday 1 August 2007

Godisnji Odmor

E, ne moze ovo ovako. Mjesec august vec je ovjde. Moje ljeto prolazi, a ja ispred kompjutera. Buljim, camim, vrijeme kradem, stranice neta vrtim. Cyber terminologijom izreceno:surfiram. Jah, a valovi, sta je sa njima...
Ljeto. Gdje si bio; nigdje, sta si vidio; nista. Stan sam kupio, preselio sam se, sada polako namjestam. Vecih obaveza vise nemam. Nemam vise niti razloga da trazim opravdanje. Pa sta onda radim ispred monitora? Citam suhoparne vijesti, ubijam vrijeme i intelekt u sebi. Gdje su knjige, more, ptice, sunce, bicikl, fotografije...gdje je nesto sto se godisnjim odmorom zove? Ne treba nigdje da idem. Ovdje je ljeti lijepo. Dovoljno je da organiziram dane i vrijeme, procistim um, iskljucim kompjuter. Cyber rajo, pozdrav. Uzimam si odmor. Ovaj mjesec, ja i moja cyber butiga biti ce zatvorena. August me zove...

1 comment:

Anonymous said...

nedostajaces ovog paklenog mjeseca kad je sajber neophodan jer vani se ne moze ... novine pisu: "... we are in for a few more days of super-hot weather thanks to scorching desert winds ..." (u prevodu 46-48 C) ... eto samo da znas :)

nadam se da je stan sav cakumpakum :)

poz,
mraka virtualna :)))))))))))))