Saturday 8 September 2007

Before e-mail

Kad ste zadnji put dobilo pismo. Ali ono pravo, bijela koverta, markica, pecati, prepoznatljiv rukopis. Ne razglednicu, ne cestitku, na pismo drage osobe mislim. Da li vam nedostaje?
Sprema moja zena sobu, prevrce po ladicama, pretura po kutijama. Kako smo se preselili, sve nesto slazemo, premjestamo, pregledavamo. Nadje ona kutija sa pismima sto joj pisah ja. Puna. Vrijeme prije interneta, prije e-maila. Vrijeme koje se tako dalekim cini...

U toj malenoj sehari, svega neceg zanimljivog. Nase dopisivanje, nasa razdvojenost, nasa mastanja, nase otvaranje, vjerovanje, zelja za zajednicki zivot. Znao sam napisati po deset stranica i zatim posaljem i to u kovertama oivicenim crveno-bijelo-plavim bojama zracnog saobracaja, sve kontajuci da to moram, jer posta ako ide avionom, brze ce doci( sva posta ide avionom, zar ne, al' ajd ti budi pametan kad si zaljubljen) .Onda izracunam da do nje treba sedam dana i ako mi ona odgovori isti dan to je jos sedam dana, tako da se pismo mogu nadati za jedno, najbrze, 15 dana. Vrijeme prije e-maila...

4 comments:

Anonymous said...

Moja baka se nikad nije sekirala kad bi se nesto u kuci izgubilo. Imala je super devizu: "Nace se kad se bude krecilo"! Haman kod vas nastupilo Doba pronalazenja. Kod mene, on the other hand, doba hudbe predjesenske. Ja se vratila s gosisnjeg, pa ev' da se malo prijavim, pozdravim i rastabirim sta ima novo.
HH

sretno dijete said...

Ciao 'tico

Nema ti ni za lijeka...
Nadam se da nisi u behutu postgodisnjem.
E, moja ti, koliko sam se ja svojoj zenki pisama napis'o. Mogao sam knjigu izdati. Ali, vrijedilo je...

Btw,plaho mi je drago i milo sto si se javila. Sad moram da se javim na forum da opletemo zajedno...

Anonymous said...

Bome se i kod men krecilo ovih dana:)...i svasta se naslo...nesto da se i dalje cuva, ne znam ni zasto, valjda da se ima sta slagat za sljedeceg velikog spremanja hahaha...mnogo toga se pobacalo eh.
Eto da se i ja prEjavim, mada si vec na forumu.

sretno dijete said...

Postovanje Zara...

Ja sam se oslobodio te navike. Sve bacam. Sve sto nema upotrebu, skuplja prasinu,zauzima prostor... voz.
Jedino cuvam pisma, fotografije...
Uspomene su mi ionako u glavi.