Wednesday 12 September 2007

Nightguard...II

Odiseja se nastavlja. Ovako stoje stvari sto se tice mog zubala. Guba sto sam imao u ustima, je ustvari, zacepljenje saliva's glands (kako se na nasem kaze-pljuvacne zlijezde...op.a) . Uslijed zacepljenja, ove zlijezde stvaraju mali plik. Taj plik iliti mjehur (mada u njemu nema vode), dodatno je iziritiran mojim nightguradom (e, za ovo, nema naseg prevoda), tako da nikako ne moze da zacijeli. Iz tog razloga , zadnjih par sedmica nisam nosio nightguard i moje navlake su pocelo ponovo da spadaju. Zasto? Jos jednom. Zasto?
E, one spadaju zato, sto sam ja valjda pun srdzbe i bijesa, a san je jedino mjesto gdje mogu to da pokazem i opustim se, te onda skrgucem, skripim zubima (valjda, ja sebe ne mogu cuti) i pomjeram, nesvjesno, navlake. Jesam zivotinja...grrrr.
Ali, i drugi ljudi imaju slicne probleme, a njima opet navlake ne padaju. Koji je problem moj? E, problem, sto bi rek'o moj pokojni otac, donja laloka mi je uvucena u celjust vise nego normalno. Sto ce reci, nisam nosio protezu kad sam dijete bio, tako da mi sad ne gine operacija, namjestanje celjusti, ako zelim da izbalansiram laloke i ne skrgucem zubima. Ili da citav zivot nosim nightgurad. Eto, odiseja se nastavlja...

Btw, nisam vam rekao sta je bilo sa plika kod tete zubarke. I to je lijep dozivljaj. Prvo ti daju injekciju u mekani dio unutrasnjosti usne, tako da ti suze teku u slapovima, onda ti to sve lijepo skalpelom izrezu. Usta ti poslije izgledaju ko da si stavio citav patlidzan, ali ga jos nisi uspio progutat. Danas izgledam malo ljepse...

No comments: