Friday 26 October 2007

Co-worker

Iliti na nasem, radni kolega. Pitanje za vas. Kako izlazite na kraj sa nekim s kim radite,a ide vam na ganglijski sustav pravo? Koje metode koristite da ukazete na aljkavost kolege s kojim dijelite obaveze, prostor i radno vrijeme? Kiseli osmijeh, ironicna upadica, sarkasticni komentar, poviseni ton, namrgodjeno lice, verbalno-fizicki kontakt...Ja zasutim i nabacim facu tako da svi bjeze od mene.

Sa mnom radi jedan krelac,koji mi ne zna odgovoriti na obicna pitanja u vezi posla, a da ne govorim o necem visem. Kasni, odlazi ranije, vuce se ko slinac, hvata krivine, pravi se pametan, a pametan nije.
Citav sistem ovdje je takav. Ne mozes se posteno ni posvadjati, svi nesto pametuju, a ucinkovitost nikakva. Danas sam ga mogao isustat, ali, kao sto sam vec rekao, to se ovdje ne smije, nego sam nabacio onu facu iz prethodne recenice. Do kraja dana,vise mi nije prilazio. Ali, ja moram s njim raditi...
Ne znam da li ocekujem od drugih ljudi isti pristup poslu kao sto imam ja ili sam jednostavno picajzla kome sve nesto smeta. Navikao sam da sam uredan, da ne kasnim, da obavim ono sto mi je dato, da ne ostavljam nerazjasnjeno iza sebe, makar radio mizeran posao kao sto ga i radim. Ili previse k srcu uzimam sve?

2 comments:

Anonymous said...

Uh, ja sam imala problema s kolegama, i to par njih. Ali hej...pomogla sam u biti sama sebi jer sam skontala par stvari: naucili su me strpljivoscu, ravnodusnoscu, i sto je najvaznije cinjenici da kompanija nije moja i da meni u biti nista ni u dzep, a ni iz dzepa.
I sve je dobro dok se posao moze podijeliti i tako svako radi, ali i odgovara za svoje. Meni je bilo bitno da upravo to iskristalisem, i onog momenta kada sam to uspjela da izvojevam, sve moje neuroze su bile kao rukom odnesene.

Ignorisanje, iPod na usima, dobre grickalice pored kompa --- ma zlata vrijede!

sretno dijete said...

Nema mi druge nego da ga ignorisem...

Ali fazon je, da se nama, ljudima sa juznoslavenskih prostora na faci vidi koliko je sati. Dzaba ignorisanje, dzaba cooliranje.
Meni kad se neko kurci, zila mi iskace na celu, obrve se pretvore u jednu, a lagani misicni tikovi prekrivaju lice. Ne treba ni jedne da progovorim...
A ovdje, svaki drugi covjek isto hodajuca reklama za pastu za zube...cheeeeeeeese