Monday 1 October 2007

Oktobar

Oktobar je dosao s kisom. Da, kisom, hektolitrima, onom predivnom pacifickom, kada ne osjecas kosti u tijelu, a glava ti se udupla.
Umoran sam. Ponedjeljak je bio naporan, rutina posla ubitacna. Slabo sam i spavao i tako to mene sastavi zajedno sa kisom oktobarskom da mi se nista ne radi, ne pise. Sve mi je mrsko.


Ostala mi jos jedna soba da zavrsim tj. okrecim. Malo ce pricekati. Trenutno sam iscrpljen, ne fizicki, vec jednostavno takve mi faze dolaze, imam vise pitanja nego odgovora. A i kisa pada. Zasto toliko razmisljam o kompleksnosti zivota? Treba mi odmor, knjiga, englesko prvenstvo u fudbalu, krizaljka, setnja ulicom i pogled na promjenu boje lisca. Treba mi energija. Treba da se pokrenem, a ne krecem se.

Spominjem lisce. Da, pocelo je da pada. Kad vec kisa pada neka to i lisce cini. I da, skuplja se na trotoaru kao tepih godisnjeg doba koje slijedi, koje je vec tu. I boje su zanimljive. Zavise od vrste drveca, nisam znalac, pretpostavljam, svako je drugacije, raj za slikare, govorim o liscu...oktobar je.

No comments: