Thursday 25 October 2007

Zubar...ne znam koji po redu

Da se malo izjadam. Blog i dobro dodje za tako nesto. Drustvo u kojem zivimo namece nam norme ponasanja koje slijedimo inace bi bila anarhija. Ja to i cinim. Ali, nijesam ja drvo...

Moja havarija sa prednjim zubom se nastavlja. Sinoc, dok sam valjda nesto jeo, pomjeri se meni kruna zajedno sa zubom i samo sto ne ispadne. Onaj, zbog kojeg sam na Kubi krezav set'o, onaj za kojeg sam se nadao da ce uspjeti da se odrzi u zivotu dentalnom. Ali,ocito,od zuba nema vise nista.Klima se on klima, zovem dentista svog, a njega/nje nema. Pokusavam da sekretarici objasnim da je ovo hitno, ako ima neko drugi, al' ne konta ona sta znaci emergency tj. krezav covjek sa juznoslavenskih podrucja na ivici tolerancije.
E, vala sad ces ti mene poslusat. Podize ja ton, nagovori se svasta, vise se i ne sjecam sta, samo sto nisam rek'o na engleskom :"...jebem te usta zvaljava...", al'sam skonto da takav izraz ne postoji ovdje, pa nece ni razumjeti moju poentu.
Naljuti se ja i odem do prvog zubara u komsiluku.
Ulazim, predstavljam se, zeno draga, takva je i takva situacija, pomagaj sad, pa mi kasnije reci sta mi je za ciniti. Nista, vidi ona, kruna/zub samo sto nije ispao, izvadi je i zacementira nazad, tek toliko da nemam promaju u ustima.
Malo sam se ja smirio, ali vijesti, prognoze nisu nimalo sjajne. Zreo sam za implanta, pod uslovom da mi ga zubna kost prihvati. Nema se druge. Koliko sve to kosta? Sitnica. $4000-$5000...

Evo mi pocela drhtat tastatura u rukama. Pa nijesam ja Pamela Anderson. Gdje ja to zivim, gdje ja to zaradjujem, u Holywoodu, je l' to neka plasticna operacija pa da toliko kosta, halo, implant za zub ne za sise...Za te pare mogu otici do Bosne, izvaditi cijelu vilicu, uplatiti sedam dana ljetovanja u Tunisu i rafting na Neretvi.
Joj, zivci mi opet poceli da rade. Ogladnio sam. Tako mene uhvati kad se iznerviram. Treba mi energija nazad. Odoh vecerat. Samo da mi zub ne ispadne...

4 comments:

Anonymous said...

Evo mene, opet sam malo navratila. I taman da zajedno podijelimo 'zubonervirancije'. :)
Sta bi, jesi li vecerao? Za utjehu - ja nisam. Nosim protezu koju mijenjam svake dvije sedmice, i sinoc sam stavila taj novi set i svu unutrasnjost usana mi je *bena plastika isjekla tako da mi nije ni do vode, a jelo da ne spominjem. Eto, da li ti je sada lakse?! Ima jos neko ko se momacki pati sa zubObatalom. :)
Moj savijet ti je da promijenis cika zubu. Lijepo na net i izgoogulisi ko je poznati u tvojoj mahali i fino nazoves i odmah objasnis svoj problem, ali i ocekivanja... sto bi nas svijet rekao 'srezes u brk' sta i kako.

Sto se tice implantata, ova cifra je strasna. Ti to govoris o jednom zubu, a ne cijeloj vilici, jeli tako? :) Kod moje teta zube implantat me kosta $860 (naravno hAmerickih) a to je s pokricem od 50% od strane osiguranja. Prema tome, hajde ti ovamo. :) U svakom slucaju ti je blize nego Bosna, a onda fino mozes u susjednu mi drzavu Mexico na odmor. Mada, hodajuci Tx-om ce ti se odmah ciniti kao i da vec jesi u Mexicu. :)
I slobodno ti nastavi kukati, ja cu te pomno citati jer gladan gladnom vjeruje. :)

sretno dijete said...

Pozdrav Amela...

Vecerao jesam i to koristeci samo desnu stranu vilice. Uzivancija ziva, isto ko kad krava zvali klip kukuruza, pa ga jos prebaci na drugu stranu...
Speaking of krava, evo me sad prezivam. Bez obzira na probleme sa zubom, pomeo sam sve sa stola i na kraju smirio malu pumpkin pie sto sam kupio u italijanskoj pekari...Oci gladne.
Speaking of implant(samo jedan prednji zub), uistinu to je cijena sto mi dentist rece, tako da mi nema druge nego , Mexico-Texas-Bosna, pomagajte...

Anonymous said...

A znaci tako, to se krilo u 'magicnoj boxici', pumpkin pitica. :) E neka si se najeo pa da vise ni zub, ni stomak, a ni oci nisu gladne.

Nego, to je stvarno vise nego previse. A i rekla bih da tu moze biti neko jednostavnije rjesenje jer ipak imas korijen zuba. U taj korijen ti mogu zavrnuti mali sarafcic pa staviti krunicu... Iskreno mislim da trebas potraziti drugog cika zubu.

sretno dijete said...

Ne, Amela, pumpkin pie je kupljena posebno(druga kutija), Hallowen i ti fazoni.Rekoh sebi, uzmi, ne izdvajaj se, Kanadjanin budi, lijep je to obicaj, samo nek se jede.
E, jest bila dobra, jaka, crusty outside, soft inside, slag je prekriva...tako da mi je srce za trenutak stalo. Jal od miline, jal od kolicine secera, siguran nisam...

Za zubara si u pravu. Prvo cu da pitam druge za savjet ili kako se to ovdje kaze...second opinion.
Valjda mi je ostalo od socijalistickog odrastanja, naviknes se na nekoga, mrsko ti mijenjati cak i kad ne valja, moj frizer, moj pekar, moj zubar...
Ovdje su ljudi drugaciji, ako nije zadovoljan uslugom bilo koje vrste, do vidjento, bez emocija,odmah pronalazi drugog.
A mene sramota da ne uvrijedim svoju zubarku ako kazem, idem kod drugog za second opinion.