Wednesday 7 November 2007

Dentalna odiseja

Moje putesestvije se nastavljaju. Danas zovem specijalistu. Cuj samo ime klinike- dental reconstructions. Isto gradjevinska firma, sve se moze od celjusti napraviti, ponovo izgraditi, restaurirati, premostiti,fiksirati, rekonstruirati..Izvrnuh si jezik i vilicu ovim glagolima, rekonstruirati, aman je to i najteze u dentalnim radovima. Od neceg sto je bilo napraviti nesto bi moglo da bude. Lijepo i funkcionalno.
I tako, nazovem, predstavim se sekretarici, objasnim problem, ispricam da sam upucen na njihovu adresu i da mi treba appointment. Btw, kako se na nasem kaze appointment? Zakazati za zubara...imam zakazano...zubni pregled...pomagajte braco dijasporaska, gubim se u zivom blatu lingvistike.
Elem, ona ce ti meni:"Prvi slobodan termin je Jan02, 3:30pm". Sta ba Januar 02, sada je pocetak Novembra, dva mjeseca, je l' to kod vas citava Kanada dolazi da se dentalno rekonstruise? Curo draga trebam prvo na konsultacije, da mi se objasni procedura, da vidim koliko ce te me puknut po usima, 15 minuta vremena...
"Ne, nazalost, nema slobodnog termina, bez obzira sta zelite. To je prvo sto mozete zakazati."
Cim se meni uho pocne ljepit za slusalicu telefonsku, ko nisam dobro cuo, pa pritiscem jace, znam da me blaga huja hvata. Znas sta mrka, ja idem u Bosnu za Novu godinu, tako da me nece ni biti ovdje u tom periodu. Kad me vec rasturas datumima, rasturi me do kraja. Da skratim pricu, zakazan sam za konsultacije, Jan 14/08.

Nego, zna li ko dobrog implantasa u Tuzli ? Tamo sam za novogodisnje praznike, pa barem da na pregled odem, ako nista drugo. Do tada, odiseja se nastavlja...

6 comments:

Anonymous said...

Hilmija...opremio mi cojka kineskim porculanom!
HH

sretno dijete said...

Vozdra 'tico...

Telefon...adresa...koliko kosta...mrzi li dijasporu...za koga je glas'o?
A sta je s onim Alija, Tresnjo, Ramiz...

Btw, kako ti se cojek ljubi s kineskim porculanom u ustima? Kakav ba Rudolf Valentino, jelde?

Anonymous said...

SD :-)

www.tresnjo.com i nazovi sto prije zbog termina:-)

sretno dijete said...

Ciao Nadi,

Prvo pozdrav tebi, a za Tresnju cemo lako.
Hvala za preporuku, pogledat cu njegov site.

Anonymous said...

Poslala sam ti tamo:wink PP...treba mi savjet:)

pozdrav tebi i ljepsoj polovini:)

sretno dijete said...

Ciao Nadi,

Posalji ti meni slobodno email posto tamo ne zalazim zadnje vrijeme...ne znam o kakvom se savjetu radi...btw, rado pomazem

"Ruznija" polovina otpodravlja...