Monday 12 November 2007

Stress Relief

Ovako ja kad mi nema zene kod kuce (na poslu ne smijem). Ne moze covjece, dzaba se ja trudio, ne ide. Kada dodje do rjesavanja kompjuterskih problema, prokljucam. Jednostavno, mozak mi ne misli, nece da radi elektronski. Ja sam covjek rijeci i uhodanih staza.
S druge strane , kad je ona kod kuce, sramota me traziti da mi pomogne, jer znam da je garant neki mali problem, a to na moju sujetu djeluje porazavajuce. Zato sutim, buljim, i cekam prvu priliku da ga "pomilujem" forhandom.
Neki ljudi(kao sto je slucaj sa mnom) imaju strah od kompjutera, osjecaju odbojnost, koriste ga samo sto moraju. Medjutim, kao u inat, masina osjeca sta ti osjecas i kao da neke elektronske silnice salje da te jos vise uznemiri. Kazem ja,elektronska zavjera.
Ovaj klip je simpatican, zagorsko-bosanska verzija, bez udaranja nema nista. Inace, ovako su se nekad i televizijske antene namjestale...prebaci na drugi...gruuuh.

No comments: