Tuesday 4 December 2007

Churukot

Ovo je prica o churukotu . Citaj meko- c. E, churukot je duze vrijeme bio enigma za mene. Enigma je rjesena prije neki dan uz pomoc virtualne mrake moje, hvala, hvala, pozdraviMO je.

Elem, u svojoj kuhinji, kao zacin jelu prilikom kuhanja, koristim male crne bobice. One, sto se stavljaju na ramazanske lepine. Osim ugodnog mirisa, ja sam negdje citao da su one zdrave, dobre za probavu. Kupujem ih kod Iranaca, ali nisam znao kako se zovu, pa da me trehas mokrom carapom po glavi, ja ne mogu da se sjetim imena. Da li sam ga ikada uopste znao?

Da li je to crni kim iliti kumin iliti na engleskom cumin? Ma garant je nesto sa c, moze biti cimet. Ma nije cimet budalasu, to se stavlja na kolace, a i prah je, kakve veze ima sa malim , crnim bobama. Da nije susam iliti sesame. Nije. Pa sta je? Kako se zove?

Kad ono meni Mo, probaj zvati, Churukot. Meko-c.

4 comments:

Anonymous said...

Odpozdravlja MO s mekim ch :)

Vidi sta sam nasla i naravno na tebe pomislila ... ma znala sam ja davno da to nije crni kumin niti crni susam, kako ga pogresno zovu, al' ne znadoh ni ja da je to ni manje ni vise nego Nigella (btw, meni jako draga cvjecka).

http://www.uni-graz.at/~katzer/engl/Nige_sat.html

Uzivajte u jelima sa ili bez churukota :)

Mo

sretno dijete said...

Cuj Nigella se zove. Ja odmah pomislih na onu tetu sa izdasnim memama, imena istog, sto vodi neku emisiju o hrani. Naravno, ja nikad i ne pratim sta ona prica...

A da ja pocnem osim churukota malo i maka/poppy seed stavljat u svoju hranu. Mozda se spisateljski nadogradim. Ionako oskudjevam u masti...

Anonymous said...

Pa ko bi te trpio s makom tek, pomamo virtualna ;) ... nisam primjetila nedostatak maste bar sto se pisanja tice, ali ko zna sta mak u sebi nosi :D (samo nemoj reci da sam te ja na zlo navela)

poz
Mo

sretno dijete said...

Ma to ja figurativno, figurativno...kakav mak, dovoljno sam opijen i bez njega.
Btw, upravo se vratih sa vecere. Bio kod father-in-law. Smirio talapia ribu uvaljanu u kukuruzno brasno, brdo krompira, przene paprike i malo salate. Sad mi se podriguje na garlic.
Ne vjerujem da cu veceras privuci zenu uzdahom svojim....