Sunday 20 January 2008

Hyde Park

Bio u Londonu, a nije bio u Hyde Parku. Gdje to ima, nigdje? Odmah da kazem, nista narocito. Park ko park. Prostran, uredan, sa jezerima i bez njih. U redu je, ali nista da kazem wow. Mogu reci samo, meow. To bi valjda trebalo duhovito da zvuci. Ocigledno nije. Evo slike da se iskupim...


Uglavnom, prvo sto mi pada na pamet, kad se spomene Hyde Park, jeste Speaker's Corner. Obicni ljudi, prolaznici u parku i oni koji sa namjerom se pojave u njemu, izadju na govornicu i debatuju. Od dnevnih politickih dogadjanja, budalasanja do religijskih pitanja i filozofije. To sam ja volio da vidim, atmosferu da osjetim.
Medjutim , to je samo odredjenim danom u sedmici, ne znam kojim, tako da sam bio uskracen za taj dozivljaj. Nema veze. Nastavljam da setam. Eno patki...


Rekoh, zima je,ne bas ugodno za setnju. Sunce je skrto, malo izadje, pa ga opet za dugo nema. A i park sam, ogroman je. Treba ti vremena, gubis se, a zelis jos negdje da ides. Upucujem se prema jednim od izlaznih vrata. Odlazim iz Hyde Parka. Eno labuda...

No comments: