Monday 24 March 2008

Commercial Drive

Commercial Drive is one of the most colorful neighborhoods in the city of Vancouver. Commonly known simply as "The Drive".
A significant Italian community established the basis for today's Commercial Drive, which has been called "Little Italy" for decades.
If you're looking for an Italian bakery, pastry shop or simply to take a walk, The Drive is a perfect place to be visited.
Here you'll find the most diverse mix of people, dining, shopping and entertainment that Vancouver has to offer.


Commercial Drive je udaljen desetak minuta voznje od mog kvarta. Iako i kod mene ima sirok izbor italijanskih radnji, volim otici tamo zbog atmosfere. Raznih karaktera se moze vidjeti. Od univerzitetskog profesora, neotkrivenog umjetnika do lokalnog biznismena, narkomana i klosara. Sve je to izmjesano, svi oni furaju svoje furke, i sve to nekako funkcionise.


Naravno, tamo ima i nasih ljudi, narocito vikendom, kad slavenske crte lice, hod i glasovi, preplave italijanske radnje i kafice. Danas je jos uvijek praznik, barem za mene, tako da sam malo prosetao tim krajem. Bilo je prohladno, iako suncano,hodao sam uzurbano, a u daljini su se bijelile planine sa svjezim snijegom. Imao sam digitalnu kameru sa sobom, te napravio par snimaka.


I tako, smrz'o sam se, ali nije mi krivo. Volim prosetati Commercial Drive, vidjeti ljude, osjetiti zivost, udahnuti proljece. Nisam se puno zadrzao, samo sam svratio u lokalnu radnju sa svjezom tjesteninom, kupio nesto za veceru i vratio se kuci. Sutra se radi...

No comments: