Monday 17 March 2008

Kultur Shock

Sjecate li se Gine Banane? Sarajevski bend kraja osamdesetih i njihov ljigavi hit "Mace Moje Cupavo"? E, pjevac, za one koje ne znaju, Srdjan cini mi se Jevdjevic, vec godinama zivi i radi tj. svira u Seattlu, sjedinjenim nam drzavama Amerike. Ovo je njegov bend...Kultur Shock.
E, sad, meni to nesto bas i ne odgovara. Ukusi su razliciti, jelde? Taj imidz, melos,zestoki gitaristicki rifovi, prozeti, naizmjenicno, hard core-romsko-turskim ritmom, nazovi ga tako- the Balkan sound. Sve mi je to nekako pretenciozno,nedoreceno, neoriginalno. Zar Nele vec nije pokusao tako nesto?
Ili starim, pa nemam vise vremena ni volje da budem buntovan. Mada ovaj zvuk, jos manje lirika, nema puno veze sa buntovnoscu, vise mi izgleda kao juznoslavenski rock- folklor upakovan u neuspjesan pokusaj autenticnog muzickog izraza.

No comments: