Monday 24 March 2008

Seattle, WA

Bilo se malo u sjedinjenim drzavama Amerike. Kao svaki nevjernik drago mi je kad nastupe vjerski praznici. Ne radi se. Bio Uskrs, a jaja ofarbao nisam. Bruka & sramota. Odoh se spagetama trehat po ledjima da svi grijesi iz mene ne izadju.
Dosta suplje, u auto i pravac Seattle.


Seattle, drzava Washington, carsija je velika. Od Vancouvera udaljen je tri sata voznje, smjesten na obali Pacifika, mentalitet slican, klima ista, reljef takodjer. Granica je vise virtualna.
Panoramom downtowna dominira gradjevina imenom, a space needle. Ne znam kad je podignuta, koji je razlog bio, ko, sta ,gdje, kako, ali, znam da predstavlja nesto futuristicko, hajde da kazem, svemirski brod. Je l' dobro objasnjenje? Nije. Sta ja tu mogu, nisam ja Jurij Gagarin, pa da sad razvucem pricu o beskonacnosti svemira i letjelicama raznim. Idemo dalje. Gladan sam.


A kad te glad uhvati, nema boljeg mjesta od public marketa. Kako se na nasem kaze, pijaca, trznica iliti plac. Svakojakih dzidza mozes naci, vidjeti i probati. Prvo sam smirio dva kroasana, zatim malo prosetao, da bih se ubrzo umrsio istocnjackom brzom hranom- chicken shawarma,umotana u razne soseve i pita bread. Tako umascen i punih usta, probijao sam se kroz guzva public marketa.
U jednom dijelu marketa prodaju se plodovi mora. Riblja pijaca. E, tu je fazon, valjda izmisljen za nas turiste, kad neko kupi ribu, koje su, cca metar i po( ako ne i vise), trgovci je bacaju izmedju sebe dok ne dodje do vage. Oni nesto vicu, mi gledamo, poneko cak i slika. Seattle public market uskrsnjeg petka.


Zanimljivost marketa je jedan Starbucks coffee shop. On ne bi bio vrijedan paznje, malen je, skoro neprimjetan, da nije prvi otvoreni Starbucks coffee shop u Seattlu i Americi uopste. Predstavlja atrakciju, uvijek je guzva, tako da sam samo provirio i udahnuo atmosferu pocetka jednog giganta.
Za one koji ne znaju, Starbucks je jedan od najvecih sjevernoamerickih lanaca coffee shopova i ima ga na svakom koraku. Legenda kaze, dva dokona profesora lokalnog univerzitetu, nisi mogli naci ka(h)fedzinicu gdje bi oni malo citali, malo kolace grickali i u kafi uzivali. Odlucise da otvore svoju vlastitu...

No comments: