Saturday 5 April 2008

Sedmica je iza mene

To je ko vec april, jelde? To ko biva proljece puca na sve strane, cuje se ptica pjev, a behar budi dusu iz zimskog sna. Jelde?
Da malo bacim pogled kroz okna balkonska. Hm, ne izgleda mi bas tako, barem ne, ovdje, kod mene, na obali kanadskog Pacifika. Kisni ogrtac prekriva dan sto pocinje. Mozda se kroz okna balkanska vedrije vidi?

A znate li da sam krezav? Znate, jelde? I je li vam barem malo zao, suosjecate li lik moj sa svojim ili se iskreno smijete u saznanju tom ko u mene mi zena moja. Sad komotno mogu da izgovorim engleski glas th...slusaj me samo...third, thunder, therapeutic...pravi kanadjanin. Znam, smijete se.

Jos jedna sedmica je iza mene. Jos jedna subota pocinje. Jos jedna kafa se sprema.
Btw, sad vise ne mogu ko covjek ni kafu da srknem. Povucem jednom i ode citava soljica. Vratite mi prednji zub...

No comments: