Saturday 10 May 2008

Zeko

Odmah da pojasnim,da ne dodje do zabune nezeljene, nije vibrator, auto je. Volkswagen-Rabbit.
Nedavno sam se ponovio. Vec duze vrijeme razmisljam(o) da zamjenim auto, do sada sam imao americkog ficu, pontiac-firefly, autic, dobar za gradsku voznju, malo trosi, ali na duze relacije nije bas za preporuciti. Uglavnom, posluzio je dobro, dodje vrijeme za promjenu.
U automobile se ne razumijem bas, ali :"... sto Svabo napravi..."tako su barem govorili nasi stari, odlucih se za Rabbita. Spada u kategoriju manjih automobila (sto sam i zelio), a sve sto sam gledao, ne moze se porediti s njim. Modernog je dizajna, snazan je, osjecam se siguro u njemu, ima prostora mada izgleda mali, kada vozis lijepi se za asfalt. Zeko...


Iako je dan bio tmuran, malo sam se provozao do obliznje, istoimene kao i komsiluk moj,Burnaby planine. Uz put sam obavio subotnju kupovinu, nagario na zeku i pravac na planinu. Da vidim kako ide uz brdo, kako dise kada daha motornog ponestaje.
Ma sta dise, pici ko bombona, da kucnem u drvo(volan), samo tako zeko. E, da vidite kako gari niz brdo. Samo spusti usi i repom od srece mase...

No comments: