Thursday 31 July 2008

Na kraju jula

Danas je zadnji dan u mjesecu julu. Uvijek mi je nekako zao sto jula nema vise, sto je sredina ljeta i sto ce dani biti sve kraci.
Danas je kisa, bila je i sinoc, kazu i sutra ce. Zadnjih dana bas i ne izgleda kao da je ljeto.Glavobolju blagu osjecam, umor takodjer, govorim samome sebi, garant je do promjena vremena.Ili su mi opet misli uzbudjene i glavi mira ne daju?

Kad mi se desava takvo sto, krivim net, trazim odmor. Odredim se period bez elektronskog slova, smanjim pristup na minimum, uzmem knjigu, prosetam misli putevima drugim, pokusavam da se organizujem. Nesto kao mentalna higijena.

I tako, sto bi rekla neka stara pjesma osamdesetih...dok misli mi vrludaju...ja i nemam puno sta za reci. Jednostavno, talas elektronskog zasicenja oplakuje me. Odoh onda na Youtube neki videoklip da pronadjem. Auguste, zar si vec tu...

4 comments:

Anonymous said...

Danas je 1. avg i totalno pomracenje Sunca(bas je nasao kako ce poceti!) koje se moze videti na severu Kanade. Mozes li ga videti?
Poz
Ba

sretno dijete said...

Ne mogu, ne vidim nista...prostranstava ova , velika su.

Jest da je kod mene zadnjih dana pomracenje...kisno.

Pozdrav

SD

Anonymous said...

Meni ova slika poznataaaaaaaaa :)

Rodica

sretno dijete said...

Gdje si rodjak...

Jelde slika poznata? Okinuta sa vrha brda sto se Burnaby zove. Onako, turisticki...

Inace, uskoro za Tursku se spremamo ili smo vec tamo? Relax & uzivajte...

Pozdrav maloj i velikoj raji

SD