Sunday 24 August 2008

Na rijekah Vavilonskih

12 comments:

Lesha said...

is that by the river of babilon???
but far less cheerful...

I like it!

Hi SD, how's it going?

sretno dijete said...

Ciao lesha,

Yes, it is...performed by Macedonian ethno band Anastasia.

Nice to hear you...

SD

Anonymous said...

Poz Dijete

Boris Kovač
http://www.youtube.com/watch?v=DCXyGHQ0lHg

btw imaš li normalna slova kad pišem ova sa kvačicama?

mah, mah
Malena

sretno dijete said...

Ciao Malena,

Hvala za link...
Inace, sta se radi u krajevima tvojim?
Mah, mah...

SD

Anonymous said...

He Dijete, kad bih znala gde su mi krajevi mogla bih ti i reci :)))
Cekaj da ih pohvatam :))

Malena

sretno dijete said...

Pa kreni sa Limana, predji preko Detelinare do vrela Bosne i kanadske pacificke obale.
Krajevi se polako u cjelinu pretvaraju...

Ugodan vikend

SD

Anonymous said...

u kompasu je problem... :)

Lep i tebi vikend
Malena

sretno dijete said...

U Kompasu? Zar ta turisticka agencija jos uvijek radi? Znaci, vize su problem?
Sala, sala...pacificke kise drugaciji utjecaj na logiku imaju.
Kocnice mi ne rade bas sve. Hocu reci, kompas...

Pozdrav

Anonymous said...

Zar ta turisticka agencija jos uvijek radi?
Radi, nego!! Jos su i na staroj predratnoj adresi, Kompas stabilan ko' jen

a resto, pa sad kočnice oli kompas velika je razlika a u ovom, mom, slučaju nije toliko ni bitan prost pravac kretanja, bitniji je vektor kretanja

Sve najbolje Dijete
malena

sretno dijete said...

E, to je vec visa matematika za mene. Vektori i skalari. Za to mi stvarno treba kompas.

Btw, vratilo se sunce na obalu moju. Ljeto jos gotovo nije. Radujmo se, radujmo...

Pozdrav

SD

Anonymous said...

Hahahhaaaa i za mene. A znas zasto? Iz navike, kod mene je sve komplikovano a vektore nikad nisam kapirala pa sam eto da naglasim sopstvenu komlikaciju upotrebila "vektor kretanja", hahahhahaha. Nikad mi nije bila jasna razlika izmedju smera i pravca a vektori su odredjeni upravo ovim parametrima. Zahebancija na sopstveni racun, ej i jos se smejem, ne mogu prestati...

Cao Sretno Dijete
btw gde nestade super ozbiljni Pionir?

sretno dijete said...

Ja sam komplikovan ko paralepiped. Nikad nisam znao koliko stranica ima. Za pentagon znam...
Naravno, zajebancija na svoj racun, najbolji je lijek protiv stresa sto zivot nosi sa sobom.
Zato su montijevci i nadrealisti legende...

Btw, nisam nestao, samo sam se povukao.
Indian summer i net zasicenje, usli su u mene...

Pozdrav

SD