Saturday 9 August 2008

...vrijeme je za rode, a njih nema nigdje...

Dugo me neka serija nije ovako zaintrigirala , odusevila scenarijom, muzikom, glumackom ekipom, karakterima, kao sto je, "Vratice se Rode". Neodoljivo me podsjeca na Twin Peaks sa pocetka 90-tih. Naravno, na vojvodjanski nacin.
Youtube/ladnopivce, hvala ti...

Prosto ne mogu da izdrzim, a da ne pogledam barem jos jednu epizodu. Sve je nesto misticno, obavijeno nevidljivim veom tajni, teret zivota sto ljudi nose u sebi, muka koju neko mora da cuje.
Dodatno, ima taj smek urbane price, kombinacija asfalta i sora,nestajanje i trazenje.
Vec sada sam poceo da memorisem dijaloge. Cini mi se da serija polako postaje ...cult.

Obozavam pocetak svake epizode kada lik, Milenko, drzi monolog o rodama, a muzika(cini mi se da je Koja/Losa) prekriva background:"...vrijeme je za rode, a njih nema nigdje..."

No comments: