Sunday 14 December 2008

The Shining

Vrijeme je podivljalo. Ne pada mi bolja usporedba nego kultni film Jacka Nicholsona. The shining. Nema mi druge. Udaraj po tastaturi i budali.
Je l' kako drugo da objasnim da je u petak bio biblijski potop sa totalnim pomracenjem, sinoc je poceo da pada snijeg, danas je upeko arkticki minus, sutra ne znam sta nosi. Nijesam ja Cedo Orlovic, a jos manje Vuko Zecevic. Anticiklone sto sa zapada nose hladan zrak i uzrokuju promjene. Tako su oni govorili, nekada davno, osamdeset i neke. Sada se svi vade na globalno zagrijavanje.


Ne zalim se. Neka hladnoce. Sve je bolje od sivila sto kise ti nude. Mogu da se prikladno obucem, mogu da se utoplim, mogu da mislim, mogu da osjecam, mogu i da se smrznem. Zaboravio sam kako hladnoca ispod minusa izgleda. Kapa je na glavi, rukavice na rukama, pravac odredjen pred nogama. U danasnjoj setnji, bilo mi je ugodno. Jos da sam imao duge gace...


Sad je vecer. Vani je mirno, nista se ne cuje. Mraz je zamrzo aktivnosti nedjeljne. Na televiziji kao i obicno, nista od znacaja. Povremeno na vijestima prikazuju Busha kako ga cipelama gadjaju. Analiticari se sa cudjenjem pitaju, zasto? Meni je sve smijesno, a i podriguje mi se od danasnje vijetnamske govedje supe plaho.
Iz kuhinje cujem zvuk jaja sto se mute, garant zena nesto pohuje. Vecera na dobro mirise.

A ja, klepam po tastaturi, razmisljam kako da upotpunim preostale sate. Da li da zavrsim knjigu sto citam mjesecima: "A Short History of Nearly Everything" ili da pogledam film sto dobih od poznanika:"Fugative Pieces"?
Ili da nabacim na sebe masku Jacka Nicholsona, podignem obrve malo i pocnem da pisem knjigu koju niko citati nece.
A, jest smrzlo veceras, Joze mi Broza...



P.S Odgledao sam film-Fugative Pieces. I zeznuo se dobro. Dugo ne gledah tako tezak film. Jak. Kadrovi koji rezu. Emotivan do bola. Sto mi sve to treba?
Zar nije lakse pratiti vijesti i cipele sto lete...

No comments: