Monday 19 January 2009

Capoeira...II

Moja se borilacka odiseja, pod kodnim imenom-Capoeira, nastavlja. Iako me noge i dalje rasturaju, snagom volje natjerao sam se i odradio treci cas. Prezivio sam.
Nakon sto sam skoro izdahnuo na prvom, a sa drugog izasao pun frustracija i muke da nastavim dalje, za vecerasnju seansu mogu reci da je uspjesna bila i da se osjecam znatno bolje. Naravno, sutrasnje jutro tek treba da svane.

Uglavnom, capoeira se bazira na ritmu, par osnovnih koraka, iz kojih se izvlace sve ostale defanzivne kretnje, sto me dovodi do zakljucka da je capoeira vise predstava, show za gledanje. Vjezba se uz muziku, vecinom udaraljke, timpani razni i naredbe(odbrojavanje) na portugalskom.
Svidja mi se sto upotrebljavas sve dijelove tijela, naravno, zavisi od tvoje fleksibilnosti kako uspjesno mozes da izvodis datu vjezbu. Ja krenem dobro, ubrzo ispadnem iz ritma, zaboravim ravnomjerno disat, iznerviram se, stanem. Arghhh.

Rekoh, tek sam na pocetku, ne mogu jos nista reci kakve su prve impresije. Nemam kondiciju, ocigledno, i kad se zafuram, prvenstveno mislim kako da do daha dodjem. Dinamicno je ljudi dragi, a ni ja godina nemam vise malo. Danas sam radio neki salto na rukama, ako nisam kicmu slomio. Kako se to na nasem kaze, cartwheel. Uglavnom, oslonio se na ruke, desna pa lijeva, odoh negdje u tacku, u glavi mi se zavrtilo, gubim tlo, leti sala, a letim i ja s njom. Pad je neugodan sa treskom.

Dobro, idemo dalje. Meni je najbitinije da sam uspio skontat kada koji instruktor predaje. Ne zelim da budem sa onim kaskaderom Mengeleom, sto me uhvati na prvom casu.
Nemam ja nista protiv njega, stavise, svaka njemu cast, ali jebaji ga starac, nisam ti ja Nadia Comanechi, ohani malo. Kad nisam dusu ispovratio.
Veceras je neki momak drzao cas, dobar je bio, zna da objasni, nabija ritam, ali ne pretjeruje. Tako da cu vjerovatno nastaviti s njim, pa dokle stignem. To be continued...

4 comments:

Anonymous said...

Cao SD,
nije ti to salto na rukama, to se zove Zvezda :) Kao klinka bas sam uzivala da je cinim i to ono iznenada, nonsalantno setam ulicom i eto ajd malo da se razbije monotonija, izvede se nekoliko zvezda. Uh sta bi dala da mogu tako lagano okrenuti telo :)
hrabar siiii! Lici mi na Tai Chi -singlicu na 75 obrtaja :).ima tu i gibanja tela ali koliko sam te skontala ima dosta i vezbe koncentracije, je l'? plivanje je sport kojim se na najbolji, najlagodniji nacin aktiviraju svi delovi tela a olaksano je jer si u vodi, preporucujem :) ali i voznja bajsa :))-izvrsno za izbacivanje crnog(onog nevidljivog) iz organizma, malo i teretana(ali tu sam se bas zapustila pa me uhvatilo uleedjii(krsta). Uh odoh spavati, putujem sutra, tj danas zorom ranom. Masem ti i cuuuvaj se sotim saltovima :)
malena

sretno dijete said...

Da, to je trebala biti zvijezda.Ali ja sam glavom i tijelom otisao ne znam gdje i prosuo se ko riza u samoposluzi, a kad se razbijes tako nema drugog izraze nego, napravio sam "salto".

Sto se tice capoeire, uzimam casove iskljucivo da me neko drugi natjera da treniram, jer se sam ne mogu.
Ujedno, treba mi nesto da koliko toliko fizicku aktivnost odrzim u ovim kratkim zimskim danima.

Ljeti vozim bicikl, kad ima snijega odem na skijanje, plivanje volim, ali plivac sam slab.

Pozdrav
SD

Anonymous said...

Ponosna sam na tebe, iako umirem od smijeha kako opisujes svoje iskustvo, bices ti Nadja Komaneci nakon par treninga, ako odustanes izgubio si jel tako :-)
Rodica

sretno dijete said...

Ciao rodjak...

Mogu ti reci da sam prebrodio krizu i da polako ulazim u fazon. Noge me i dalje rasturaju, ali to je sve nedostatak kondicije.
A i zadnji put sam opet naletio na Mengelea, medjutim, ovaj put sam spremniji bio.
Nadia nisam, ali nogu mogu dobro podic...

Pozdrav
SD