Saturday 28 February 2009

Doslo mi malo snage

Subota je i sve se sporim cini. Nisam bas oporavljen , ali osjecam se znatno bolje. Prestajem sa iglama, pocinjem sa plivanjem. Pored toga, imam onu yoga-loptu kod kuce, pa cu se po njoj valjat dok mi se ledja neisprave. Ili ponovo ne uhelace. Opreza nikad dosta stari...
I ko bas za inat, obliznje planine su obijelile novim snijegom. Milina za pogledati, a da ne govorim kako bi bilo lijepo, barem jednom, spustiti se niz padine njene. Tjesim samog sebe biti ce jos prilike.

Dok je youtube-a meni dosadno biti nece. A kao veliki ljubitelj filma, uvijek naletim na adekvatan video-clip, sto mi vraca osmijeh na lice i ublazuje patnje culne apstinencije. Doslo mi malo snage...


4 comments:

Anonymous said...

drago mi sto nisi vise fakir. vise mi se dopadas kao fakin
mani se lopte, molim te!!!!
malena :)

sretno dijete said...

Fakin jesam, ali zena mi ipak kaze da previse filmove gledam. Ne znam zasto...

Sta ne valja s yoga-loptom? Pricaj iskustva, da se ne razvlacim po njoj za badava.

pozdrav
SD

Anonymous said...

ne znam nista sto bi tebi konkretno bilo od pomoci ali kako si se ozbiljno povredio, pilates me uzasava. mislim da na copeiri nisi upraznjavao zagrevanje i da si se zato povredio a sa druge strane sa teskocom si izvodio vezbe. Sta god izabrao uvek upraznjavaj zagrevanje nekim laganim istezanjem ali da traje minimum 15 minuta ako ne i duze. Zagrevanjem pripremas telo a sa druge strane postajes elastican za savladavanje novih vezbi ili upraznjavanje intenzivnijih vezbi, odnosno sprecavas povredu. I poslednje, vezbu moras pravilno izvoditi jer ces postici efekat koji ona ima i neces se povrediti.
Sretno:)
malena
ps cuti i plivaj :)

sretno dijete said...

Hvala tebi, sve sam ja to znao, ali, hajde budi pametan odnosno disciplinovan. Sve dok ti se nesto ne desi. Kao sto mi se i desilo.

Ledjni su mi misici sada relativno u redu,ne bole me da me moraju bosti, mada sam i dalje napet te idem na kontrole.
Moja ce capoeira malo da priceka...

pozdrav
SD

P.S cutim i plivam...
P.S doslo mi malo snage...