Friday 17 July 2009

Maui

Jedno od ostrva havajskog arhipelaga bijase moja destinacija nedavna. Maui.
Ono sto Havaje zanimljivim cini je, ustvari, geografski polozaj. Smjesteni negdje u sredini Pacifika, Havaji su jedna od naizolovanijih ostrvskih skupina. Samim time, posjeduju jedinstvenu, endemsku, floru i faunu. Cuj mene, isto Zuko Dzuhmur.


Klimatski uvjeti, idealni. Toplo, ali nikad prevruce. Vjetar je sveprisutan, a strujanje se razlikuje od jednog kraja ostrva do drugog. Nema hurikana, uragana i ostalih gujavica metereoloskih, karakteristicnih za tropske (karipske) krajeve. S vremena na vrijeme pukne kakav tsunami ili erupcija vulkana. Tek toliko, da se zna, da majka utroba nikad ne miruje. Valovi su mocni. Ajde Zuko turi sad jednu sliku.


Priroda je izdasna. Od pjescanih plaza, uvala i vala, preko pasnjaka brdskih i zelenila smirujuceg, do, lavom izrezbarenih, vrhova vulkanskih.
Da istrazis Maui odnosno mobilan budes, auto je obavezan. Mnogobrojne rental kompanije nude prihvatljive cijene. Plus osiguranje. Tako da na kraju i bas ne ispada jeftino, ali eto. Necemo cjepidlaciti. Samo cu facu zajebanu nabaciti.


Nase je odrediste (hotel)Lahaina. Nekad trgovacko/pomorski centar, danas, samo jedan u nizu malih gradova, totalno podredjen turizmu. Ali, meni ne trebaju prospekti razni i suplja prica turistickog agenta. Znam ja dobro gdje se nalazim. U auto, mapa u rukama, put pod nogama. Maui, evo mene ponovo. Vozi...

No comments: