Thursday 22 October 2009

Pisma vojniku...IX

"...ja sam ti stari moj masala dobro ali sam napravio veliko sranje jer sam se naroljo ko zemlja pa sam pravio pizdarije koje su se sastojale u jebavanju svega zivog jednom desetaru a covjek ko hljeb pa neznam kako cu covjeku pogledat u oci a osim toga bio sam i kod kapetana na razgovoru (miroljubivom) u vezi ovoga jer sam prijetio da cu da ih ubijem. I tako sam se uvalio u govna.
Sto se tice poslova jedino radim redarstvo u ucionici (5 min. posla) gdje imamo kasetofon i kasete kao sto su Balck Sabbath, Deep Purple, Whitesnake i dr. pa onda uzivam dole ko hadzija. Imam srece sto u mojoj zgradi nema dzombi nego smo svi gusteri pa te nema ko ni zajebavat. Inace usput da ti kazem da ovdje ima picke ko pljeve t.j 7 na jednog muskarca. Da popizdis zar ne..."

No comments: