Thursday 24 December 2009

O'ahu

O'ahu je ostrvo havajsko. Najgusce je naseljeno, drugim rijecima, 80% posto stanovnistava arhipelaga havajskog, O'ahu zove domom svojim.
Po mom misljenju, prenapuceno je, masivnom turizmu, preodredjeno. Mada, i dalje postoje putevi kojima rijetki idu, i dalje se moze osjetiti duh Havaja i vidjeti skrivene ljepote njegove.


Uz glavni grad Honolulu, nadovezuje se najvece turisticko naselje, Waikiki. Tri kilometra pjescanih plaza, nacickana hotelima i havajskim suncem, preplanulim tijelima. Na jednoj od plaza i ja sam to isto sunce trazio, povremeno odlazio u okean na hladjenje i cekao valove za surfanje. Umjesto valova docekao sam tuljana. Srce mi je na trenutak stalo, ali, odmor havajski prekinuo se nije.


Jedna od glavnih atrakcija je sjeverna obla iliti North Shore. Valovi u zimskom periodu dostizu visinu do 25 metara i predstavljaju raj za iskusne surfere i ostale avanturiste. Naravno, ja nisam surfer, a avanturist jos manje, tako da sam valove gledao sa prihvatljive distance. Razumijemo se...


Pored toga, od zanimljivosti za spomenuti, na O'ahu se nalazi Dole, poznata plantaza za preradu ananasa, polinezijski kulturni centar, mormonski hram, Pearl Harbour memorial, a sniman je bio i film, Jurassic Park.
Odmor je bio kratak, temperatura u prosjeku stepena 28 C, svuda se sirio miris rostilja. Bye, bye O'ahu, mozda se vidimo sljedece godine...

No comments: