Friday 18 June 2010

Metric

Kalendarski, ljeto je na pragu, mada, realna slika drugacijom se cini. Mjesec sto prolazi, nestabilan je. Kisa zamjenjuje oblacne dane. Sunce se stidljivo pojavi, malo ugrije i ubrzo nestane. Nikako da sastavi par lijepih dana. Jos uvijek se krecem u dugim rukavima, ponekad cak umotan u jaknu sam. Nisam bas ni dobre volje.

Metric je kanadski bend. Zadnjih su par godina stekli vecu pozornost na domacem terenu, pa i sire. Ostavljaju iza sebe plesnu melodiju, indie sound, sinth-pop, prijatan za slusat i gledat. Lider je pjevacica plave kose, barsunasta glasa i spretnih kretnji. Ime joj je Emily. Proslu sam subotu na njihovom koncertu bio.
Nisu losi. Emily je bila sjajna, lezeran kontakt sa publikom, pjeva, igra, bez puno price i foliranja. Prijatan vecernji izlazak sa zivom svirkom u utrobi glavnog gradskog parka. Kisilo nije.

Veceras previse rijeci nemam. Nemiran sam i zabrinutost je cest gost u meni. Ponekad bacim pogled na televizijski ekran, osluskujem vuvuzele juzne afrike na tribinama stadiona. Cudnu buku stvaraju. Nesto kao probudjena kosnica, roj pcela, slonova rik. Zuji na ekranu i mojim mislima. Konstanta junske noci sto ne prolazi.

No comments: