Sunday 20 March 2011

Reno...VI

Ljudi dragi sta se ba ovo sa svijetom desava? Samo sto upalis televizor, prikljucis na net, sve nekakva sranja te cekaju . Sve poludilo. Tsunami u Japanu, rato u Libiji, Edin Dzeko na klupi. Pa dokle ovako vise? Uzas zivi. Evo mi drhtaj zebnje tijelom prolazi. Kijametski se dan blizi.

Ja sam i dalje zaglavljen u renovaciju ili ona u meni. U pauzama ceskam se`po glavi,  gledam kroz prozor i filmove brace Coen. Nekakav je serijal, pustili ga preko vikenda , pa se trenutno odmaram uz kafu, prijatan tastature zvuk i The Man Who Wasn't There.
Renovaciju vise ne uzimam zaozbiljno. Progres je spor, idem polako, bez zurbe, vrijeme zavrsetka i finansijski saldo davno sam prestao da  mjerim. Zadnjih dana plocice mi rade neki Slovaci, debeljuskasti Slaveni slicnih crta lica kao sto su i moje, ali suprotnog temperamenta sa sigurnoscu tvrdim. Cime god ih ponudim, jelo, pice, oni prezadovoljni. Dobrocudni vojnici iz Capekove pripovjetke.
Sljedece mi sedmice dolazi jedan Iranac, cije ime nisam uspio da upamtim, pa cu da ga zovem Frank (tako mu i na biznis kartici pise). E, Frank ce mi raditi kuhinjski counter, kako se na nasem,  ne znam, radna ploha mozda? Uglavnom, to je granitna ploca i onda on nju reze, modelira, instalira, da se sve to uklopi u kuhinju (koja je mala) radi ljepseg izgleda i funkcionalnosti.
I tako smo mi razvalili pricu, od Kulina bana, preko iranske visoravni do Afganistana. Kontam, da otopim led komunikativni, da me ne odere previse, rekoh, ukazat cu mu lucidno na svoje svijetsko geografsko-kulturolosko znanje. Ljudi vole kad pokazujes interes , kad znas nesto o njima i zemljama njihovog porijekla, drugacije te gledaju, drago im bude. Barem je tako ovdje.
Ja i Frank smo skontali da koristimo istu rijec za costumer-musterija. Jos jedna rijec u sirokom dijapazonu tudjica sto smo hapili od drugih ili jednostavno udomacili u nasem govoru.  Tako da sad znate, manite se cistunaca lingvistickih, klonite se uzaludnih prebrojavanja krvnih zrnaca balkanskih, musterija je rijec perzijskog porijekla, mi smo svi Iranci, a Tito nije bio marsal nego Sah. Eto...

Dok keramicari tokom sedmice lijepe plocice, a Frank sa svojom granitnom plocom tek dolazi, ja i moja ti bracna druzica odnosno hanuma, vikende provodimo sa farbom i cetkom u ruci. Danas sam kuhinju valjkom dva puta presao, tako da me boli sve od ledjnih misica, sije i polutka guznih  Vidi se da ne koristim ove dijelove tijela previse i pojma nemam kako cu sutra ustati. Do tada, malo filma, malo muzike, miris vecere vabi, noc prekriva grad, nedjeljo pacificka, laku noc zelim ti.
Al' sto onaj Youtube ima dobrih balada...

No comments: