Monday 28 March 2011

Reno...VII

Ovako stoje stvari. Muka mi je od svega. Posto je renovacija usla u svoj treci mjesec, vise je nema smisla zvati imenom tim, a jos manje vrijeme racunati.  Sve je razbacano, sobe su rasturene, zidovi placu za generalnim farbanjem. Ne znam ni da li sam na pola puta ni sta je sljedece . Jedva se krecem po stanu, a kamoli neki kraj uskoro da mogu da nazirem. Stan je gori nego kad sam se tek uselio. A plan je bio da samo kupatilo i kuhinju obnovimo...eh.

Do ovog ugodnog otkrica dosao sam  preko netom zavrsenog vikenda, kad me je iznenada preplavio tsunami frustracija i kad vise nisam znao gdje mi je guzica, a gdje glava. Svega cega sam se dohvatio u krivom je smjeru islo. Htio sam se od muke, ko majmun bananom, mokrom cetkom po glavi istrehat i cekicem po prstima kazacok odsvirat.  Sto vise radis manje se vidi, sto vise renoviras, jos vise stete pravis. Puna mi je cuna ovih radova, ujedam sve oko i u sebi.  Ovo ni OHR vise rijesiti ne moze.

Ukratko. Sve se zakuhalo. Plocice jos nisu zavrsene, tus mi nije instaliran. Kuhinjske elemente treba da namjestim, a nisam niti znam. Tepih je kompletno unisten i morat ce biti zamijenjen, mada nisam siguran da li cu opet gaziti po itisonu ili mozda ce to laminat biti. Pregradni zidovi,  koji su novi,  trebaju biti u skladu sa ostalim. Drugim rijecima, vape za farbanjem. Prvo zakrpavanje, pa zastitni sloj, pa predji jednom bojom, moze i dva puta, moze i tri, neces propast. Ledja me bole, ne sisam se, ne brijem se, zarasto sam u dlaku i iluzije. Lomatam se po stanu ko balerina, arlekin na zici preispitivanja, razbio sam luster u hodniku, nervne me celije ne slusaju vise.  Sto se rodih ovako smotan? Jebem ti renovacije!
Tito dragi, ti si barem bravar bio...

4 comments:

Moj tzv. život said...

Slušaj Dijete, tebe neko ozbiljno zeza; Kako je moguće da neko renovira stan tri meseca?? Ne shvatam?! Pritisni ih, zaboga...Kaži da ćeš zvati inspekciju. Kaži nešto, bilo šta...

sretno dijete said...

Moguce je, moguce...Niko ne zeza vec me zena muci. Hocu ja da zenim perfekcionistu dizajnerskog. I eto mi sad, no-fly zone, zabranjena upotreba teskog oruzja, samo polako i demokratski. Pa ko pobjedi...

pozdrav veliki
SD

salko said...

A sta i da ga sutra zavrsis?
Jebes zivot kad si rahat...

sretno dijete said...

Pametno zboris prijatelju. Ili sto bi reko onaj hashishar sa Korcule:"...saka suza, vrica smija, ca je zivot vengo fantazhija...:)

pozdrav
SD