Sunday 20 March 2011

Sta djeca znaju...

2 comments:

Anonymous said...

Hvala ti za ovaj post Sretno dijete! Dok sam gledala ovaj video klip cijelo vrijeme sam se pitala kako bi djeca danas odgovarala na ovakva pitanja. Koliko bi kosa, visina ili neka osobina imala presudan znacaj u simpatisanju, narcito ako bi emisiju radili u dvije skole pod jednim krovom.

Hvala jos jednom.

Pozdrav,

Amelie

sretno dijete said...

Hvala tebi sto me citas...navratis...ponekad...:)
Da, djeca su nevjerovatna u svojoj iskrenosti, ali i stidljivosti, sto su glavne karakteristike ranog odrastanja i pravilnog odgoja.
Zna se sta se smije, a sta ne. Je l', boze moj, ne provaljuj se za dzabe, sta ce drugi reci? Mani sramote...

Neka osmijeh siroki krasi te :)
SD

P.S.
"...pravo da vam kazem, ja sam alergicna na ove djecake..."