Saturday 16 April 2011

Ko je kriv?

Ko je kriv sto je vec druga polovina aprila, a zima jos uvijek traje?  Vec sam sest mjeseci umotan u debele jakne, carape i cizme, umoran sam, kise mi je preko glave. Gdje je to toplo vrijeme, nestat ce mi behar sa drveca , proljeca budjenje. Ko je kriv sto nisam ove godine bio na skijanju, mada sam zelio zarko, a sada kukam sto proljece jos nije ugrijalo kako treba,  i jos gore,  ne znam kada ce. Mogu da krivim, tsunami, havariju nuklearnu i pomjeranje zemlje, ali necu.  Ko je kriv sto sam se sinoc prejeo (po starom dobrom obicaju), i svu noc,  ko nasukani se camac po krevetu prevrtao. Danas mi je muka, neispavan sam i tesko se krecem. Ko je kriv? Oci moje gladne, petak aprilske veceri i izobilje masne hrane. Pretpostavljam.

Sinoc, pozvao me prijatelj, Kanadjanin pravi,  na veceru, bbq i druzenje neobavezno. Poceo je hockey  play-off, a to ovdje prati svi:  starosjedioci i oni koji su dosli poslije njih, mlado i staro, kljakavo i sportsko, oni koji se razumiju  pravo i oni koji  apsolutno pojma nemaju. Samo nek se navija za klub, za ponos grada.
Skupilo se nas dvadeset i vise, nagurali se ispred televizora, sa punim tanjirima, supljom pricom i picem u znojavim rukama. Na trenutke, napeto je bilo ko u canifi, na kraju, nasi pobjedise tijesno. Urlik zadovoljstva prozima sobu, atmosfera radosna,  a meni svejedno je.  Ko je kriv sto ne kontam hokej niti cu ga ikad skontat u sustini? Mozda korijeni juznoslavenski, univerzalne psovke,  filmske drame, fudbaleri i slicice. Sta mozda? Nema druge...

2 comments:

salko said...

Ko je prav.

salko said...

Zar je vazno ko je ...?