Wednesday 11 May 2011

Maj u slinama

Ne radim. Zaglavljen na kaucu, ispred upaljenog televizora, blijedo pratim jedne te iste vijesti, povremeni bacajuci pogled kroz zamagljena prozorska okna.Sve mi se istim cini. Dani mjeseca maja  prolaze mi slinavo. Bukvalno. Vise ne znam koja po redu , prehlada ili gripa, sto me napade u zadnje pola godine, protekle me dane drzi zarobljenim unutar cetiri zida. Osjecam se gore, nemocnije, nego da gledam uzivo takmicenje za dobitnu pjesmu Evrovizije. Enough said.
Vrtoglavica, potpuna slabost tijela, blaga groznica sto me trese. Moj je kratak opis. Sline dodju kao spas, podsjetnik, naznaka da moram, povremeno, disajne puteve da cistim, da oslobodim, da sam, ipak, jos uvijek ziv.


A bolje mi je da ne gledam vani. Vrijeme, ne da je sugavo, nego vise nemam ni rijeci da opisem ovu kisurinu, ovo sivilo sto pokriva grad i kad ne znas koliko je sati i kad pojma nemas koji je dan. 
Pokusavam da organizujem misli i logicki povezem zasto je tako. Pa ljudi dragi mjesec je maj, slavuji i ostale ptice pjevice, kanarinici a mogu i vrapci , trebale bi mi pod uhom cvrkutati, a omamljujuci miris rascvalosti proljetnog cvijeca, pluca nagraditi. Ma nek' barem golubovi avlijaneri klepetaju krilima ili seru po balkonu rado, samo da imam osjecaj proljeca, budjenja, zivosti.
Ali, nista. Apsoultno nista. Svi su se posakrivali, sklonili, nestali, a i ja sa njima. Cekaju neko bolje vrijeme, koje uskoro doci nece. Nije pretjerivanje, fakat, proljeca ove godine nisam vidio. Izgleda da cu ga preskociti i iznenada , bez pripreme, u ljeto direktno uletjeti. Jednostavno, zimska je kisa samo nastavila svoj okeanski put, niske temperature je prate, rekordi metereoloski prste na sve strane. I ajd ti sad budi zdrav!

Vrijeme je da obrisem sline. Nos mi se pretvorio u gripoznu kloaku, nepresusni izvor srece za jeftine papirnate maramice, te mi brisanje istog, ostaje jedina fizicka aktivnost ovih dana maja. Nemam vise nista od znacaja za reci. Ne mogu da mislim kad glava mi je teska, a tijelo odavno prestalo da slusa.  Cekam da  me gripa prodje, cekam da kisa stane, cekam godisnjeg doba milost. Do tada, nastavljam maj u slinama...

2 comments:

Moj tzv. život said...

Vreme je da krenes na Karibe...npr. Ili u Rio, Madrid...Olé!

sretno dijete said...

Hm...Rio dobro zvuci, al' daleko. Mada, dok ja prestanem slinit', sunce ce se valjda smilovat i posjetit zapadnu obalu Pacifica. Onda je svejedno. Ljetu su ovdje , uglavnom, lijepa...

pozdrav veliki
SD