Friday 3 February 2012

Februar je na pocetku

Vidim, pocetak februara na starom kontinentu zanimljivim se cini. Klimatski haos, snijeg, zima, studen, vremenske nepogode kataklizmicnih razmjera. Nedajte se braco evropljani, zasucite rukave , lopate u ruke i udarnicki raspali. Komunicirajte kompjuterom.

Kod mene snijega nema, ali, zrak mirise na pravu zimu, hrskav sa blagim tendecijama smrzavanja nosnih dlacica. I neka mirise, drago mi je, dosta vala kisa, samo neka je svijetlost pa makar i sa svijece dolazila.
Nastavljam sa yoga vjezbama. Usao sam u neku rutinu, par dana u sedmici sa instruktorom, petnaestominutne jutarnje seanse kod kuce. Medjutim, nesto mi fali, nedostaje.  Vjerovatno mi je mozak nestrpljiv, trazi da me sada svaki put pukne val pozitivne energije, adrenalinski metak, ecstasy, sto je , naravno, nemoguce. Moja je citava poenta kod yoge da se , generalno, osjecam dobro par sati nakon vjezbi, lagan, pun energije,  medutim, zelim da se tako osjecam stalno. Zasto ne mogu? Kako to postici?E, tu se sada pitanje vjecno postavlja.
Kao i kod svake fizicke aktivnosti: kretanje, trcanje, penjanje uz stepenice,  anagazujes tijelo, um koji iziskuju fizicki napor, samim time, izlucujes hormone sto gode , izbacujes toksine sto truju, dobro ti je. Tako je i sa yogom, fizicki dio daje ti zadovoljstvo, fleksibilnost, energiju i prosjecan instruktor moze da te usmjeri da poze radis pravilno. I sve je to u redu, medjutim , yoga je vise od toga, ona je koncept zivota i da ti neko prenese barem dio toga mora da bude treniran na vecem nivou. Za sada, na takvog nisam naisao.

Mene misli i dalje mezete. I to je vjecni sukob: svijest, podsvijest, nesvijest, misli te lome, ali one nisu ti. Jer da jesu ne bi te mucile, vec bih ih prihvatio kao istinu i osjecao se dobro. Tu ja sad malo pocinjem da filozofiram, sto  se ne uklapa u ranu vecer februara, zato cu da zastanem. Zelim samo da kazem, sve dok ne savladam tehniku disanja, prihvatim koncept kosmicke energije, misli ce me i dalje muciti a i ja sam sebe. Al' sto snijeg moze po Evropi padat'? Sejtanska posla...

No comments: