Wednesday 27 February 2013

Borgen

Desno mi se rame smirilo, pritisak i dalje svoje kolo vodi, vrijeme nestabilno, vecinom, kisno. Bacam nezainteresovano pogled na tv-ekran, Alien III se vrti, ne zaustavlja mi paznju puno. Original Alien je klasik i mogu ga gledat kad god i bilo gdje. Sve ostalo , svi ovi nastavci, sve ove komercijalizacije prvobitnog uspjeha nisu nista drugo nego, sto bi  Djuro iz Nadrealista onomad davno rekao, shasha.

Nikako da mi se zdravlje stabilizira. U sustini, nije mi nista, nego , zazelio sam se skijanja, a skoro je mjesec mart. Nikako da se nakanim, trazeci isprike u boljkama sto spominjem. Gori sam od Jeremije iz Alan Forda, prestajem.  Necu da kukam, gledam vedrije na svijet u i  oko sebe, mada, od kisnog ogrtaca veceras ni ulicna se svijetla ne vide.
Ali, jutro je bilo lijepo. Tiho, ne pretjerano hladno, sa neobicno punim mjesecom prema komu sam usmjerio pogled i paznju. Odskrinuo sam teska balkonska vrata, uzeo kameru i bosim nogama zakoracio na , jutarnjom rosom, vlazan beton. Nisam dugo bio, tek toliko da uhvatim jos jedan pogled blize i ovjekovjecim kamerom februarsko jutro sto pocnije da se budi. Bas mi se nije dalo ici na posao.

Sad je vrijeme vecere, predaha i poneke epizode serijske. Forbrydelsen III sam sinoc zavrsio i oprostio se od svoje detektivke nestabilne naravi i sarena dzempera. Surfam netom da vidim sta je sljedece na kucnom kino repertoaru. Prst se zaustavlja na- Borgen. Klik. Jos jedna danska krimi serija sto , upravo, download-ujem.


No comments: