Wednesday 20 February 2013

Forbrydelsen II

Kisni je dan, druga polovina februara, radna sedmica na izmaku. Malo me muci pritisak, visi je nego uobicajeno.  Nervoza me blaga drzi. Ne znam razlog tome, niti ga trazim. Odmah promjenu osjetim u sebi, vrti mi se u glavi i vid mi je oslabljen. Dodju mi takvi periodi, tijelo mi klone, oslabi, mutno mi je. Da li je vrijeme uzrok promjene, ishrana, godine ili nesto deseto? Ne, ne zelim razlog(e) da trazim.

Odgledao sam prvu sezonu danske tv-serije, Forbrydelsen. Dvadeset napetih epizoda , zadnjih mi je dana upotpunjavalo vrijeme pred spavanje. Odlicno uradjena serija, solidni glumci, zapleti i spletke. Bas mi je sjela. Ovakav vid opustanja mi, ocigledno, nedostaje.
Glavni akter serije, detektivka cudne naravi, da ne kazem teska za suradnju, sve vrijeme nosi dva dzempera. Odmah sam ja to snimio, sta cu kad sam covjek detalja. Kroz citavu seriju  mijenja dva dzempera u zavisnosti od situacije. Naravno, snimio sam i guzove, hod, drzanje, crte lica, a full package, sto bi nas narod rekao,  ipak,  skoncentrisao se najvise na dzempere.
I ne bi bio miran, a da ne provjerim na netu recenzije ove serije.  I naletim tako na zanimljiv clanak. Naime, nisam ja jedini koji je primjetio ovaj odjevni predmet. Iako izgledaju staromodni, ono bas cobanski,  ovaj detalj nije prepusten slucaju. 
Doticni se dzemper(i) prave na Farskim Ostrvima, koji su danski protektorat u Sjevernom moru, od ciste ovcje vune. Preko noci mala firma na udaljenim ostrvima , daleko u hladnom moru blizu Grenlanda, ne moze da se nosi sa freneticnom potraznjom doticnog odjevnog predmeta. Svi hoce da nose sarene dzempere i budu detektivi barem fiktivno.
Zahvaljujuci seriji, i glavnoj junakinji iliti heroini, ruzni, kockasti, vuneni, dzemperi postadose modni detalj preko noci, a fashion statement u Danskoj i sire. Sta ti je moc medija i ljudski poriv za pracenje nekog novog pravca ili zelja da budes drugaciji.

Glava mi je i dalje mutna, miris vecere, pohovna piletina i quinoa, dopire do mene. Namjestam se na kaucu ko macak pred spavanje,  trazim na laptopu prvu epizodu Forbrydelsen, season II.



No comments: